Aviseringar
Rensa alla

Varför skickar han inte först?


Ämnesstartare

Hej!Jag snapar med en kille som bor 60 mil bort och jag gillar honom. Vi pratar om exakt allt och inget är stelt, vi skickar fula bilder osv. Han skickar lite då och då gulliga saker som "Du är speciell" han har skrivit "Queen" "Amen cjut" "Har du fixat dig


   
Citera
Cobrak

Skicka först kan lika gärna du göra.


   
SvaraCitera

Nannabanna0:
Hej!Jag snapar med en kille som bor 60 mil bort och jag gillar honom. Vi pratar om exakt allt och inget är stelt, vi skickar fula bilder osv. Han skickar lite då och då gulliga saker som "Du är speciell" han har skrivit "Queen" "Amen cjut" "Har du fixat dig

Och vad exakt är problemet? Skeptisk


   
SvaraCitera

Testa att inte skicka på ett tag


   
SvaraCitera

Eller prova att nämna det. 


   
SvaraCitera

Eftersom du alltid gör det?


   
SvaraCitera

brukar ju va tjejer som inte skickar först, iaf för mig typ varje gång, sen skickar man så tar de 3 sekunder för dom att svara så liksom "jaha satt du o väntade på att ja skulle skicka"


   
SvaraCitera
Cobrak

handendärnissen:
brukar ju va tjejer som inte skickar först, iaf för mig typ varje gång, sen skickar man så tar de 3 sekunder för dom att svara så liksom "jaha satt du o väntade på att ja skulle skicka"

Om tjejerna är intresserade kan de likväl ta initiativ de också. Förstår inte hetsen kring att killar måste utfylla den rollen.


   
SvaraCitera

Han kanske inte är så utåtriktad bara. Vill du inte fråga honom så kan du alltid sitta och gissa här tillsammans med oss. Glad


   
SvaraCitera
penja

Amen cjut 


   
SvaraCitera

penja: Amen cjut

Vadå funkar inte det? Skriver alltid så till b-rudarna Ledsen


   
SvaraCitera
penja

hönzgoggel:

Vadå funkar inte det? Skriver alltid så till b-rudarna Ledsen

Fattade inte först lol. Är gammal. "Lol" är det enda ungdomliga som hänger kvar, och UM. 


   
SvaraCitera

penja: Är gammal

Är också gammal Blink ingen ursäkt!


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Läste först: Varför slickar han inte.

Rodnar


   
SvaraCitera

Cobrak:

Om tjejerna är intresserade kan de likväl ta initiativ de också. Förstår inte hetsen kring att killar måste utfylla den rollen.

ja men tjejer brukar ändå inte skicka först, inte så många iaf


   
SvaraCitera