Aviseringar
Rensa alla

Varför skriver hon till mig???


Danielrx:

Andra gången chattade vi lite längre men inget seriöst, sen den gången har jag haft det pirrigt i magen ( har sen dess försökt fundera varför hon skriver till lilla mig men har inte kommit fram till något) svårt att sova etc.

What!? [tard]

Känsligt läge.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

jagharenkattunge:

Men själv tar du dem så allvarligt att du är beredd att hata dem?

Jag hatar dem just därför att jag inte tar dem allvarligt? Att hata någon är inte särskilt ansträngande.


   
SvaraCitera

Danielrx:

tjejer är alltid söta ändå <3

Image


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jag hatar dem just därför att jag inte tar dem allvarligt? Att hata någon är inte särskilt ansträngande.

Jag uppfattar hat som synnerligen allvarligt och tungt, men det är ju bara så jag känner. Enligt min mening är att ogilla inte riktigt samma sak som att hata.


   
SvaraCitera

skepparkrans:

Varför kan man inte bara skriva med random människa utan att det ska betyda något, hatar människor.


   
SvaraCitera

Danielrx:

Själv tror jag att jag missuppfattar det här för jag är lite ovan med tjejer som skriver till mig xD

Internet är liksom lite till för att folk vill kommunicera med varandra av många olika anledningar. Är ärligt talat förvånad över hur du har lyckats jaga upp dig såhär mycket efter att bara ha pratat med mänskan ett par gånger.

BLODÅDRA:

Jag hatar dem just därför att jag inte tar dem allvarligt? Att hata någon är inte särskilt ansträngande.

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VÅGA TRÄFFA HENNE! Om ni nu snackar om det..
I mitt fall ledde det till förlovning.


   
SvaraCitera