Aviseringar
Rensa alla

Varför - snapchat?


Ämnesstartare

De flesta yngre har snapchat, så även jag. Jag har aldrig själv gjort detta som jag upplever som ett "problem" men det är dock snapchat användare i överflöd som gör. (ta inte illa upp om ni gör). "Problemet" är att jag inte förstår varför människor väljer att lägga it en bild på mystory och sedan även skicka bilden specifikt till dig och andra. Alla ser ju bilden på mystory så varför väljer man att skicka bilden igen? Det går inte in i min hjärna....  

God kväll på er i övrigt!  Snart semester/lov 🙂


   
Citera

Palla kolla allas story


   
SvaraCitera

Förstår inte mycket kring den där appen över huvud taget, men det har nog mer att göra med att jag sällan har något att visa upp på den. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo sant men liksom ändå.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Förstår inte mycket kring den där appen över huvud taget, men det har nog mer att göra med att jag sällan har något att visa upp på den. Rodnar

Meningen är ju inte att "visa" upp utan att föra en konversation på ett annat sätt.  Många gånger meningslösa i övrigt 


   
SvaraCitera

därför


   
SvaraCitera

Fkpaw:
därför

Ingen förstår dig.
!
Osv 


   
SvaraCitera

Apropå snapchat.
Har en tysk vän. 
Hon fattar nog inte att jag ser att hon screenar alla mina bilder.
Är lite sorgligt.


   
SvaraCitera

rotorblad:

Ingen förstår dig.
!
Osv 

Hjärta


   
SvaraCitera

ja vet va man gör, man skaffar snapchat för att alla tjatar om de sen använder man inte skiten


   
SvaraCitera

tkr inte hellerom snapchat fast av annan anledning. mest pga att inga meddelanden en tar emot osv sparas så en kan gå tbx och titta på dem igen...... jättebra att kunna gå tillbaka i historiken etc ngn dag när man mår dåligt å tänker typ "ååååh, 2012 fick jag ett snällt meddelande, ännu finns det hopp om framtiden" etc.... RodnarRodnar


   
SvaraCitera

rotorblad:
Apropå snapchat.
Har en tysk vän. 
Hon fattar nog inte att jag ser att hon screenar alla mina bilder.
Är lite sorgligt.

😀


   
SvaraCitera
Berit

S3ON:
tkr inte hellerom snapchat fast av annan anledning. mest pga att inga meddelanden en tar emot osv sparas så en kan gå tbx och titta på dem igen...... jättebra att kunna gå tillbaka i historiken etc ngn dag när man mår dåligt å tänker typ "ååååh, 2012 fick jag ett snällt meddelande, ännu finns det hopp om framtiden" etc.... RodnarRodnar

gr8 4 nudes


   
SvaraCitera

Jag gillar inte att man inte kan se snaps innan man öppnar dom 


   
SvaraCitera

Berit:

gr8 4 nudes

girllllllll Rodnar


   
SvaraCitera