Aviseringar
Rensa alla

Varför sneglar tjejer på mig?


Ämnesstartare

När jag går ut och handlar så går det förbi tjejer som klär sig sådär...ja men typ att de kan mycket om mode och sånt. Jag skiter totalt i mode och jag tar på mig kläder jag gillar. Alla tjejer ser ju nästan likadana ut idag, tjocka bruna ögonbryn en jäkla massa makeup och skit...seriöst? Det är inte ens snyggt! I alla fall, när jag går ut och handlar mat och kläder så sneglar tjejer på mig [från ålder 14 till 17 typ], och jag undrar liksom varför? Tänker dom typ "tss, jag är snyggare än dig" - "fan va fult klädd du är"??? Jag vet inte riktigt hur de tänker.


   
Citera
Ämnesstartare

Folk kollar konstigt på mig med, både killar och tjejer. Man blir väl lite utstirrad när man inte ser ut som alla andra antar jag :s

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk kollar på mig bara för att jag är svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var glad att dom inte sniglar på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Var glad att dom inte sniglar på dig.

😀


   
SvaraCitera
mynona

vet inte om folk sneglar på mig. ser aldrig på andra människor utom när jag faktiskt umgås med dem, så skulle inte märka om de gjorde. men folk ser väl automatiskt på personer de går förbi på gatan, men ser automatiskt på den man går förbi (eller jag gör ju knappt det med de flesta), det är säkert inte bara irriterande tjejer som gör det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: men folk ser väl automatiskt på personer de går förbi på gatan, men ser automatiskt på den man går förbi

speciellt om man är svart.


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

speciellt om man är svart.

jaMycket glad  men skönt för dig att alltid ha det, om man inte är svart tror man att de är för att man ser ful eller konsti utGlatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: men skönt för dig att alltid ha det, om man inte är svart tror man att de är för att man ser ful eller konsti ut

de kan ju vara både?


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

de kan ju vara både?

nä de ser bara att du är svart va, så mycket somdu tänker på att du är svart lär du väl ine inbilla dig ännu mer elände . elr har j fel nu va. är de så illa. då kan vi ta varan i hand då olycksyskon. världens mänskor är allt vämjeliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: nä de ser bara att du är svart va, så mycket somdu tänker på att du är svart lär du väl ine inbilla dig ännu mer elände . elr har j fel nu va. är de så illa.

om de kollar lite längre.


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

om de kollar lite längre.

a jag käner igen de. vad folk är avskyvärda och eleka va. man ser ju att de tänker att man är ful och konsti. man är ett monstrum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

a jag käner igen de. vad folk är avskyvärda och eleka va. man ser ju att de tänker att man är ful och konsti. man är ett monstrum

ja om man stirrar?


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

ja om man stirrar?

ja. livet är ett helvete. se inte på andra så slipper du se hur de stirrar de jävlarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: ja. livet är ett helvete. se inte på andra så slipper du se hur de stirrar de jävlarna

men man känner ju av det. 


   
SvaraCitera