Aviseringar
Rensa alla

varför sörjer alla stefan liv????


dazed:

Det är illa

Kanske lite [sad]. Jävla Ola Salo, hoppas han aldrig dör så han inte blir hyllad [mad].


   
SvaraCitera

Nonoton:

Kanske lite [sad]. Jävla Ola Salo, hoppas han aldrig dör så han inte blir hyllad [mad].

Ska du bland ihop salos nu också?


   
SvaraCitera

FUCKING FUCK [mad]


   
SvaraCitera

Trodde att det var Stefan Livh som gått hädan först, men så olyckligt vara det inte


   
SvaraCitera

vet inte vem det var. men nu vet jag att han är mer stefan död än stefan liv


   
SvaraCitera

- han var (åtminstone utåt) en glad och sympatisk människa, "folkkär"

- elitseriens bästa målvakt för några år sen

- sen är ju flygkrascher som raderar hela sportlag ... ovanliga ... spelarna kommer få legendstatus oavsett vad de presterade på isen

- media styr folks känslor genom stora rubriker

men jag trodde inte att han skulle bli så uppmärksammad som han blivit... det är lite knäppt


   
SvaraCitera

Schism:

- sen är ju flygkrascher som raderar hela sportlag ... ovanliga ... spelarna kommer få legendstatus oavsett vad de presterade på isen

Hörde att det hade hänt 1979 när ett fotbollslag var påväg till samma plats.. [surprised]


   
SvaraCitera

S3ON:

Hörde att det hade hänt 1979 när ett fotbollslag var påväg till samma plats.. [surprised]

känner inte till

en annan: http://en.wikipedia.org/wiki/Munich_air_disaster


   
SvaraCitera

vet inte vem det är ens : e


   
SvaraCitera

Det är det här med Stefan Liv och död, du vet...


   
SvaraCitera

S3ON:

Men tycker mer synd om barnen i Afrika..


   
SvaraCitera

korv osv:

men nu vet jag att han är mer stefan död än stefan liv

[bigsmile]

Jag och min kusin grät lite när stackars Kim Källström missade mål flera ggr förut [sad]


   
SvaraCitera

fattar inte heller

dom pratar om det på nyheterna nu
"ryssland är i sorg"
för ett hockeylag? okej om det hade varit krig eller nåt men haöölllååå


   
SvaraCitera

Lite väl överdrivet för en hockeyspelare... Det är ju inte Einstein eller Elvis som dött.


   
SvaraCitera

Lounge:

bara jag som aldrig hört talas om eller sett snubben

Hahahah först när jag läste stefan trodde jag det handlade om snubben här på forumet, han som är besatt av att han "bara" är 170 cm, att han pga. det är så sjukt jävla kort, som om han vore 150 eller nåt

Sen läser jag några svar o inser att det handlar om hockey och då kan jag säga att nä, jag har ingen aning.

Jag tycker till och med att UM är mer intressant än sport[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera