Aviseringar
Rensa alla

varför suger mitt liv


Ämnesstartare

hej

i sexan fick jag tre bästavänner
i sjuan började min ena bästis vända sig emot allt som var roligt , hon kunde skita och va med mej bara för att typ springa eller plugga matte , min andra bästis dissade mej för att va med dem med ''högre status'' den andra försöker oxå hänga på dem så nu är jag lämnad kvar ensam , och jag känner inge mycket folk mitt liv går typ ut på att gå till skolan och bli ignorerad ,sen komma hem och lyssna på emo musik och tänka över mitt deprimerande meningslösa liv och nörda data och läsa mina klasskmpisars blooggar om deras lyckliga liv , sen går jag och sover ,jag älskar att sova för då försvinner alla problem och jag hamnar i en annan värld , i mina drömmar är jag helt lycklig , sen vaknar man tillbaka till all skit igen , och jag är inte direkt jätte fin heller

så nu väntar jag bara på att hela mitt liv ska gå så jag kan lämna denna plats för gott


   
Citera

godiisglassen:

så nu väntar jag bara på att hela mitt liv ska gå så jag kan lämna denna plats för gott

Ehhh, skit i dom. Skaffa nya.


   
SvaraCitera

Jobbigt att vara ensam.

Börja spela tv-spel :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah hur fan då undrar jag [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär som mig da[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godiisglassen:

så nu väntar jag bara på att hela mitt liv ska gå så jag kan lämna denna plats för gott

Nee tänk inte så. Nu vet du att dom "vännerna" ej är riktiga vänner, dom är falska helt enkelt. Även om det kan vara lite svårt så försöka skaffa nya. Ansträng dig lite bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tv spel är ju astråkigt


   
SvaraCitera

godiisglassen:

tv spel är ju astråkigt

Typ inte 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa nya polare. De blir bättre! Börja häng me raggare de gjorde ja vid 14års ålder å känner folk i hela sverige nu. Man får kompisar presis överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allas liv suger mer eller mindre, det kommer det alltid göra. håll ut bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suger? Hur vet du att han e lagd åt de hållet å suger ***?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tiden går fort när man har roligt, så du får se till att ha det riktigt roligt hela tiden. Sen är jordelivet slut när du minst anar det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får passa på å ha rolit för man vet inte när man får rolit nästa gång, de e rolit å ha sköjj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådär har jag levat i 10 år nu. Man vänjer sig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Me å suga av folk elle vadå?


   
SvaraCitera