Aviseringar
Rensa alla

varför super jag


rebeca:

blir ej bakis längre. ksk eftrr att ja gjorde d t 1 vana att alltid spy CoolCoolCool

Känns som det finns bättre metoder som inte mördar din hälsa ytterligare.


   
SvaraCitera

Jag är alltid noga med att dricka vatten och äta något innan jag lägger mig. De gånger jag blir nämnvärt bakfull brukar det bero på att jag slarvat med detta.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:

Jag är alltid noga med att dricka vatten och äta något innan jag lägger mig. De gånger jag blir nämnvärt bakfull brukar det bero på att jag slarvat med detta.

ja, det är klokt. äta något borde jag nog börja med.

framtidsro:

Jag frågar mig samma sak men jag har inget bra svar.

Oftast är det ganska ovärt

Mina baksmällor är inte så farliga men jag har högre tolerans än vad jag borde. När min promillehalt är över två tycker jag att jag är helt okej. Jag kan stå, springa, klättra, prata. Jag ligger alldeles för många öl ifrån ett dregglande slaffsande sluddrande mongo, vilket är vad jag förtjänar att vara efter den konsumtionen. 

Efter den insikten förstår jag att jag borde låta min salongstolerans sjunka till det normala. Enda sättet är väl att byta ut öl mot te och fest mot matematikböcker. Så det tänkte jag göra.

det är klokt anna! att du värnar om din hälsa

rebeca:

SkeptiskSkeptiskblir bara lite ledsnare typ 

+1

iddqd:

haha blir nästan aldrig bakis och är ändå lika gammal som du [cool]

vääääääänta bara!

S3ON:

CoolOMG, det är den där mexikanska gubben från breaking bad jue! Inte tänkt på d förut.  

haha ja =) *ding ding*

Nachac:

Hur gammal är du ens?

23, inte gammalt jag vet. men är sådan o t r o l i g skillnad på min bakishet då och nu. fram till för en månad sedan (typ) hade jag inte spytt en enda gång dagen efter (i princip), nu spyr jag jämt. kroppen tar otroligt hårt på osv. inte alls som förut, då blev jag knappt trött eller bakis alls..

El Guaje:

Det kan väl iofs vara sant! När jag slutade med mjölk och så blev jag ung på nytt. Men vill inte  tro att kroppen fått nog redan i denna ålder och att det är en orsak till värre bakfyllor! 

det verkar ju inte vara så för dig iaf! lyckost


   
SvaraCitera

Lounge
haha ja =) *ding ding*

Mycket glad


   
SvaraCitera

Lounge:

Du kanske bara ska ta en paus då. Annars gäller ju komplettera med vatten, äta något och så vidare. Min erfarenhet är också att det hjälper att gå och lägga sig först när man har nyktrat till hyfsat mycket och alltså inte fullt ut "däcka."


   
SvaraCitera

know the feel, känner mig äldre 🙁 även om mina bakfyllor fortfarande är rätt lindriga


   
SvaraCitera

mmm man mår sämre o sämre för varje år som går


   
SvaraCitera

mmm man mår sämre o sämre för varje år som går


   
SvaraCitera

Har slutat dricka mycket när jag är på fest just pga detta. Dricker typ ett par starköl, sen blir jag trött.


   
SvaraCitera

Absolutist FTW!


   
SvaraCitera

Stäng dina ögon och se mitt brinnande fläsk! 


   
SvaraCitera

anna ska jag lägga in dig på rehab lr där blir det inga fiskgratänger må jag lova dig. skärpning


   
SvaraCitera
penja

jag är 18 och har fått sämre bakfyllor än innan. hur skall detta gå??
hur som helst har jag börjat med att dricka mycket mer sällan. det är nog bra. 


   
SvaraCitera