Aviseringar
Rensa alla

Varför tänder man på bröst, egentligen?


Ämnesstartare

Jag har tänkt på en sak, varför tänder man på bröst, egentligen?

Det är ju liksom... en kroppsdel precis som en hand, en arm och så. Men den där bröstvårtan är ju väldigt speciell och man vill bara ta på brösten och suga på dom.

Jag vill veta varför vi tänder på bröst, är det något som finns med från när vi är små och våra morsor ammar oss? Bröstmjölk är sexigt. Men alltså,vad har jag + massa andra människor upplevt för att vi tänder på bröst?

Varför tänder man på bröst, egentligen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Vet inte. Röven däremot.

Bröst i normal size föredrar jag.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Bröstmjölk är sexigt. Men alltså,vad har jag + massa andra människor upplevt för att vi tänder på bröst?

Du diade för länge? Lol.


   
SvaraCitera

För att det är en erogen zon.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Men alltså,vad har jag + massa andra människor upplevt för att vi tänder på bröst?

Sexualisering.


   
SvaraCitera

Rent biologiskt har det la med moderskap och sån shiet att göra..


   
SvaraCitera

För att de fungerar bra som stressbollar.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Varför tänder man på bröst, egentligen?

Media.


   
SvaraCitera

Haha jag läste i en tidning:
Förr i tiden hade man sex bakifrån (vilket kan förstås eftersom på antiken så hade man oftast sex med småpojkar). Nu för tiden när ställningen ändrades till missionären så var det ihopklämda bröst som påminde om rumpan och gjorde folk lika farscinerade.

Well, det var en tidning. Nu för tiden gillar man väl små bröst för att man vill vara rebellisk.


   
SvaraCitera

tänder inte på bröst.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

bröstvårtan är ju väldigt speciell och man vill bara ta på brösten och suga på dom.

kanske därför [confused]


   
SvaraCitera

isola:

kanske därför [confused]

rkelargumentation anyone?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Well, det var en tidning. Nu för tiden gillar man väl små bröst för att man vill vara rebellisk.

ney, finns de som gillar dem rent utseendemässigt. ;P är väl i sig ett ungdomligt attribut också.. lol... peddo.


   
SvaraCitera

Brost äe två stooooora klumpar med en massa körtlar. Det kan inte bli mer sensuellt.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

rkelargumentation anyone?

?


   
SvaraCitera