Aviseringar
Rensa alla

varför tar aldrig tjejer initiativ?


Ämnesstartare

Ja, jag generaliserar lite nu. Men i stora hela så är de så jävligt sällan som tjejer tar kontakt med en, det är därför som jag är singel :/ Varför är de så?


   
Citera
Ämnesstartare

Anura:

det är därför som jag är singel :/

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och detta är en seriös tråd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför att tjejer inte förväntas göra det.


   
SvaraCitera
mynona

OF 5:

Därför att tjejer inte förväntas göra det.

+1

Ta själv initiativ i stället för att vänta på att andra gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

finns de nån annan anledning? För jag kan inte komma på de.


   
SvaraCitera

Jag är väldigt social men är typ lite rädd för att ta första steget för jag vet inte vad den främmande personen ska tycka om mig tror jag. Det ligger ju en liten press över det där, att man vill göra ett bra första intryck. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha, då är jag inte en tjej


   
SvaraCitera

icallitlovee:

Jag är väldigt social men är typ lite rädd för att ta första steget för jag vet inte vad den främmande personen ska tycka om mig tror jag. Det ligger ju en liten press över det där, att man vill göra ett bra första intryck.

Det är ju likadant för killar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"aldrig"
Tycker dom gör det rätt ofta. Men inte på mei [sad][love]

Men dra ut på krogen Anura!


   
SvaraCitera
sincan

För att brudar inte tar första steget, de vill att du ska köpa saker till dem etc och dyrka dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de gillar när killar tar första steget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Men dra ut på krogen Anura!

hittar jag en flickvän där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och tycker tjejer gör det rätt ofta men de suger på det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Men i stora hela så är de så jävligt sällan som tjejer tar kontakt med en, det är därför som jag är singel :/ Varför är de så?

Nej, det är inte därför du är singel. Du får väl ta initiativ själv, eller se till att åtminstone vara någorlunda inbjudande till att ta kontakt med om inte annat.

Hur skulle du reagera om en tjej tog kontakt med dig? Skulle du ha episkt självförtroende och föra en prickfri dialog som får flickebarnet på fall direkt?

Eller kanske logga in här och skapa en tråd i stil med "En tjej tog kontakt med mig idag, hur går jag vidare?", där det förhoppningsvis inte handlat om en kassörska som sagt "det blir 67kr".

Anura:

och detta är en seriös tråd!

Tydligen. Men... [censur]


   
SvaraCitera