Aviseringar
Rensa alla

varför tar alltid tjejer initiativ?


Ämnesstartare

elverpigen:

ja, för att män är dumma i huvudet

haha, precis så det säger inget dåligt om kvinnorna [crazy]


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

haha, precis så det säger inget dåligt om kvinnorna

ne mendet förklarar vrf vissa män är singlar trots att alla tjejer e horer

de är helt enkelt dumma i huvet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

de är helt enkelt dumma i huvet

Så de får skylla sigsjälv då menar du? [cry]


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

Så de får skylla sigsjälv då menar du?

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer är skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

ja

Men vad för beteende är det som är puckat? Jag måste veta så att jag kan veta om jag förtjänar vara singel nu eller inte [sad]


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

Men vad för beteende är det som är puckat? Jag måste veta så att jag kan veta om jag förtjänar vara singel nu eller inte

TJEJER sexualiseras
MÄN fördummas iom att de förväntas gå på de enkla trixeen om o om igen

tighta braller - pow förhäxad

vackert ansikte - pang förtrollad

djup urringning och fina bröst - BAM jag har dig i mitt våld

tjejer verkar bara "listiga" som utnyttjar detta pga män är så JÄVLA dumma som går pådet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej om du trollar eller är dum i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

TJEJER sexualiseras

Jag håller med dig 100%, varför kan du inte dela med dig av dina tankar till den här tråden också http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=330213 [cute]


   
SvaraCitera

The Fox boy:

vet ej om du trollar eller är dum i huvudet

säg vem du är så kan vi prata om det sen


   
SvaraCitera

den som inte håller med om att dagens normer bidrar till översexualisering av kvinnokroppen och därmed fördummande av mannen lever mest troligt under en sten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"tighta braller - pow förhäxad

vackert ansikte - pang förtrollad

djup urringning och fina bröst - BAM jag har dig i mitt våld"

syftade mer på detta, om du seriöst tror att killar gå runt o gör allt du säger för du visar lite bröst är du ju bra korkad. ditt inlägg hade verkat vettigt om du skitit i det här löjliga påståendet. finns mer hos en man än en kåt kuk.


   
SvaraCitera

The Fox boy:

"tighta braller - pow förhäxadvackert ansikte - pang förtrolladdjup urringning och fina bröst - BAM jag har dig i mitt våld"syftade mer på detta, om du seriöst tror att killar gå runt o gör allt du säger för du visar lite bröst är du ju bra korkad. ditt inlägg hade verkat vettigt om du skitit i det här löjliga påståendet. finns mer hos en man än en kåt kuk.

jag var delvis oseriös. men när män framställer sig själva som dumma med uttalanden som "jag kan inte koncentrera mig pågym där tjejer coskå går för de är så JÄVLA SEXIGA i tights" och liknande så ärdet rätt svårt att som kvinna inte tro attmän är djur, när mänsjälva framställer sig som djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag var delvis oseriös. men när män framställer sig själva som dumma med uttalanden som "jag kan inte koncentrera mig pågym där tjejer coskå går för de är så JÄVLA SEXIGA i tights" och liknande så ärdet rätt svårt att som kvinna inte tro attmän är djur, när mänsjälva framställer sig som djur

Självklart, håller helt med. Har sett precis det du skrev, att kvinnor ska klä sig på ett visst sätt på gym. Vilket är helt sjukt då killar utan problem kan gå utan tröja o visa upp sig, det borde ju vara lika fel det, men tydligen inte. Män är definitivt svin, men långt ifrån alla, precis som att kvinnor är svin, men långt ifrån alla.

Trött på allt skitsnack om hur hemska män är, för det är betydligt fler män med vett bakom pannbenen, än utan.


   
SvaraCitera

The Fox boy:

Trött på allt skitsnack om hur hemska män är, för det är betydligt fler män med vett bakom pannbenen, än utan.

så ditt problem är alltså att du får oseriösa svar i din trolltråd.


   
SvaraCitera