Aviseringar
Rensa alla

Varför tar killar alltid yngre tjejer?


Ämnesstartare

j0hannaa:

Eftersom att nästan alla tjejer vill ha äldre killar, har killar lättare att få en snyggare tjej om de tar en yngre tjej? 😉

Yngre tjejer har finare kroppar generellt [no-no]
+ att dem är mer osäker så man kan få dem att göra vad man vill.
Kan man inte med tjejer i min ålder eller äldre, då har dem sån där... äh... vilja [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Tjeeena. *blink blink* Bara bra lite Kåt Hi Hi Hi visar i cam.[smile]

Ojsan då....är du lite kåt....tänk vad man kunde göra åt det...he he[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

+ att dem är mer osäker så man kan få dem att göra vad man vill.
Kan man inte med tjejer i min ålder eller äldre, då har dem sån där... äh... vilja [tard]

haha är det så ni tänker alltså??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ojsan då....är du lite kåt....tänk vad man kunde göra åt det...he he[wink][wink][wink]

Oj då du va verkligen på Hugget ikväll Gunnar. [wink] Alltid kul att chatta med dig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

j0hannaa:

haha är det så ni tänker alltså??

Jag tänker så, tycker det är ett bra tankesätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ger inte mycket för idén om mognad. Tjejer mognar fysiskt snabbare än killar, fysiskt. Detta innebär dock inte, som jag hoppas folk förstår, att kvinnor för alltid är längre utvecklade än män, eftersom utvecklingen trots allt avstannat, eller åtminstone saktar ner markant. Ska säga det en gång till också: Den tidigare mognaden är fysisk.

Det är också helt löjligt vanligt med tjejer som hittar en äldre kille som är en humanoid version av en påse nötter och vars enda kvalité är just vederbörandes fysiska ålder.

Vill därför påstå att detta bygger mer på två saker: Tjejer vill i allmänhet ha "män", snarare än pojkar, känna sig omhändertagna och bejaka sin presumtiva "mognad", medan killar i allmänhet vill ha en söt tjej som de kan ta hand om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Kan man inte med tjejer i min ålder eller äldre, då har dem sån där... äh... vilja [tard]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska tillägga att jag varken har haft någon vare sig sexuell eller romantisk relation med någon som är mer än några dagar yngre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Oj då du va verkligen på Hugget ikväll Gunnar. [wink] Alltid kul att chatta med dig...

Aa fast nu säger mamma att jag inte får prata med tjejer såhär sent på kvällen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Aa fast nu säger mamma att jag inte får prata med tjejer såhär sent på kvällen[blush]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har bara varit med tjejer som är äldre än mig, med ett undantag. Mkt viktigt att tillföra detta till diskussionen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Jag har bara varit med tjejer som är äldre än mig, med ett undantag. Mkt viktigt att tillföra detta till diskussionen!

de va intressant 🙂 alla killar jag känner skaffar sig bara yngre tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

[sad]

är stygg pojke, gör aldrig vad mamma säger[wink]


   
SvaraCitera

lättlurade gillar godis mehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror mer på att det är yngre tjejer som gärna tar äldre killar


   
SvaraCitera