Aviseringar
Rensa alla

Varför tar tjejer aldrig det första steget?


Ämnesstartare

Bond:

Ser till att killen uppmärksammar henne och leder honom exakt dit hon vill, utan att han märker något. Eller, han tror att det är han som tar första steget, men tänk så fel han har. Ack, ack.

Jag känner igen mig.


   
SvaraCitera

Chips:

Jag känner igen mig.

Mer manipulativa människor till folket. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nästan aldrig blivit tagen första steget... på. Men det händer nog hela tiden faktiskt. Du kanske har samma problem som jag: Så förbannat snygg att ingen vågar prata med dig?

Eller det riktiga problemet: Tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu väntar vi alla med spänning på orcites bidrag till debatten![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

för tjejer är astjocka och orkar inte röra på sej[shake]

Jag vill inte skratta men jag gör det ändå. [sad]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag vill inte skratta men jag gör det ändå. [sad]

Det är okej, jag brukar också skratta åt alla dom tjocka tjejerna[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Det är okej, jag brukar också skratta åt alla dom tjocka tjejerna[cute]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bond:

... fast det kanske bara är jag som manipulerar folk.

Kan du lära mig hur man får en kille att tro att det är han som tar första steget? 😀


   
SvaraCitera

Soprano:

Varför förväntas det alltid att killen ska ta initiativet och starta en konversation eller dylikt?

För att de skiter ur sig de framtida barnen? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att dom tar örsta steget väldigt ofta.. Det är väl mer beroende på person än på kön.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

Kan du lära mig hur man får en kille att tro att det är han som tar första steget? 😀

Hehe, kan jag väl. [wink]

Enklare än vad man kan tro. Faktiskt. Se till att han uppmärksammar dig. Var sådär fjolligt ignorerande till honom, ändå. Ni bör vara rätt nära varandra, typ i samma sällskap. Går allt som planerat kommer han at snacka med dig, och pling! Första steget äro taget. Är grabben seg är det trotts allt bara att ta första steget själv. Inte mer med det. [wink]

Eller bara sitt och stirra på jävlen tills han har sex med dig. Det funkar det också.


   
SvaraCitera

Cutlass:

jag tycker att dom tar örsta steget väldigt ofta.. Det är väl mer beroende på person än på kön..

+1


   
SvaraCitera

tycker inte alls det stämmer.. tycker ofta tjejer tar första steget.. killar kan va riktigt fega;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bond:

Eller bara sitt och stirra på jävlen tills han har sex med dig. Det funkar det också.

[y] hahaha[bigcheers]


   
SvaraCitera

Soprano:

Varför tar tjejer aldrig det första steget? Varför förväntas det alltid att killen ska ta initiativet och starta en konversation eller dylikt?

Nu var det längesen jag raggade men man sitter inte och väntar på att han ska komma. Det är först till kvarn som gäller och försöker en annan tjej komma åt pojken så ser man till att han inte får en chans att ens se henne. Fan vad jobbigt det är egentligen. xD

Jag fick förresten lära mig av en klasskompis att man (tjejer alltså) kan locka fram en kille genom att titta på honom uppifrån och ner i 5 sekunder och sedan titta bort. Det ska visst väcka intresse, stämmer det?


   
SvaraCitera