Aviseringar
Rensa alla

Varför tkr alla att de e fel på emos :O?!


Ämnesstartare

Asså va fan e de folk har för invändningar mot emos :O?! Emos e bara en stil som hör till musiken emotional, själva emo stilen heter igentligen emotional hardcore o är INGET fel på! Jag själv e emo o jag e STOLT över att vara de, att va emo e snyggt, att visa att man vågar sticka ut o inte va en jävla fjortis eller gangster eller nöe annat! Fjortisar översminkar sej, har krit vita tänder o push up till hakan, gangsters går runt i gråa hoodies o e oftast rakade på hövve, sen finns de emos, dom sminkar sej, färgar håret o har jävligt snyga frisyrer, emos e väl fan oxå människor, dom har precis samma rättigheter som alla andra o ska fan inte bli trackade för att dom vågar sticka ut o inte frenetsikt slita för att va som alla film stjärnor o allt, de e fan inte snyggt me 2 kg silikon o så jävla mkt push up. Dom flesta killar tkr säkert de e jätte snyggt, men inte jag, jag äcklas av att se dom s.k modellerna. Dom flesta verkar ha fått en sned bild av emos, dom flesta tror att emos skär sej o jämt e nere, men NEJ! De e här de har gått fel, om de inte vore för att alla jävla fjortisar & gangsters som ska störa sej på emos o säga saker som: omfg han e emo, döda honom, jävla emo barn, sätt dej i ett hörn o skär dej emo jävel, då o kamma dej din jävla bög emo osv. Allt detta gör dom oftast så deppade att dom skär sej för att dom tror att de e något fel på dom så om DOM JÄVLA FJORISARNA KAN TA O LÄGGA AV SÅ SKULLE VI FÅ MINDRE SJÄLV MORD! Allt detta gör mej så arg att jag skulle kunna bita lill tårna av var enda fjortis o gangster i hela sverige [mad][surprised]. Att va emo e bara snyggt o absolut inget fel. Emos stå på er, ni gör inget fel mer än att våga va er själva, ha snyggt hår o stå för villken musik ni lyssnar på. Metal will stand fuckin rise, down with fuckin techno shit!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Plattan: The Massacre, det hade blivit en bra film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louises_emo_boy:

?! Emos e bara en stil

*Fashioncore är en stil.
Emo är emotional hardcore.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är så jävla trött på detta oändliga tjaffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

registrerad:

The Massacre, det hade blivit en bra film.

[love]


   
SvaraCitera

Du klagar på att alla andra har fel bild av emos? Du har ju förfan mer fucked up bild på alla andra isåfall, snälla lilla du.


   
SvaraCitera

ShadowoftheBeast:

Jag är så jävla trött på detta oändliga tjaffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louises_emo_boy:

o inte va en jävla fjortis eller gangster

louises_emo_boy:

emos e väl fan oxå människor och ska fan inte bli trackade för att dom vågar sticka ut

Så det är okej att tracka "fjortisar" alltså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ShadowoftheBeast:

Jag är så jävla trött på detta oändliga tjaffs.

word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem orkade läsa? [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej så e de, jag vet eftersom jag är emo o får DAGLIGEN massa grejer skrikna efter mej, ska de va så svårt att acceptera att vissa inte vill se ut som jävla barbie dockor :O?! Vi emos är stolta över vad vi är, kan ni bara inte fatta hur fel alla behandlar oss emos. De är fan ingen skillnad på rockare, punkare, dansbands nissar, son -fuckin- goku wanna be: s, synth rockare eller emos! Alla har vi vår egen musik stil som vi klär oss efter, acceptera de någon gång, vi emos finns nu, vi kommer alltid finnas, e så trötta på att ni ska skrika: ååh död åt alla emos, jag vill bara skära upp deras halsar! Visst ni kanske kan ta kål på några emos men ni kommer alldrik kunna döda alla, emos finns, nu o för alltid o de e inget ni kan göra åt de![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

registrerad:

Plattan: The Massacre, det hade blivit en bra film.

Hahahaahahahaha[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om nu trådskaparen är seriös, vilket jag tvekar på då det troligen inte finns någon som kan stava sämre eller beat a dead horse mer än han gör, så:

louises_emo_boy:

att man vågar sticka ut o inte va en jävla fjortis

Sen när blev 'emostilen' utstickande?

louises_emo_boy:

Fjortisar översminkar sej+dom (emos) sminkar sej, färgar håret o har jävligt snyga frisyrer

Motsägelse?

louises_emo_boy:

alla jävla fjortisar & gangsters som ska störa sej på emos

Jag stör mig på emos och blir själv kallad emo varje dag ^__~ [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gluesniffer:

Nej jag har inte sagt att de e rätt att tracka fjortisar, men vi emos har ALDRIG gjort er fjortisar nått! De e ni som drar första steget som gör att vi agerar som vi gör. Sluta klaga på vår stil, de e så här vi vill vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh gud snälla avlid.


   
SvaraCitera