Aviseringar
Rensa alla

Varför tycker folk om gore och dylikt?


Ölmage:

Om man kollar på andra sidor (existenz, flashback etc) verkar alla hylla det typ. [sad]

beror kanske på att bara fucktards hänger där/människor låtsas vara fucktards när de hänger där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ölmage:

som person

Jag kan tänka mig att folk som gillar att se sånt är lite störda.
Själv tycker jag det är äckligt. Mådde illa genom hela serien The Walking Dead, och det var ju inte ens speciellt äkta...


   
SvaraCitera

Vad är gore?


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Vad är gore?

Image


   
SvaraCitera

Nintendo:

men jag hade en period i min ungdom där jag uppskattade gore.

[surprised][surprised]


   
SvaraCitera

Semi:

Al Gore

No shit. [crazy]

OnT: Men är det som min avatar eller?


   
SvaraCitera

isola:

[surprised]

Ah, tittade mest på Italiensk [no-no] Tvingade Tobias att se "the human centipede" för någon vecka sedan, den kan nog vara goreklassad.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ah, tittade mest på Italiensk

dåäre inte lika nasty lr???


   
SvaraCitera

De tycker om det för att de tror att det är coolt att förlora empati och skriva skojiga kommentarer om död och plågeri. Det är en smittsam och farlig internetsubkultur.

Jag lovar att de flesta som skriver sådana saker och hyllar gore, kände att det vred till i magen första gången de såg det. Och andra. Och tredje. Men att behålla sitt pokerface och klara mer än alla andra har ju uppenbart blivit någon slags tävling. Tönteri alltihopa.


   
SvaraCitera

isola:

dåäre inte lika nasty lr???

... de dödade levade djur i en, så jo [cry] Men liksom, var deprimerad då, antar att jag såg sådan film för att frammana någon typ av känslor hos mig själv om man nu ska hårdanalysera det [blush] Ganska jobbigt att gå runt i ett grått ingenting i jättemånga månader [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

... de dödade levade djur i en, så jo [cry] Men liksom, var deprimerad då, antar att jag såg sådan film för att frammana någon typ av känslor hos mig själv om man nu ska hårdanalysera det [blush] Ganska jobbigt att gå runt i ett grått ingenting i jättemånga månader [no-no]

Ah fattar. Lättade lite av ingenting:et av det då?


   
SvaraCitera

isola:

Ah fattar. Lättade lite av ingenting:et av det då?

Minns inte! Men det kanske fungerade eftersom jag nu för tiden och jätteblödig och får tårar i ögonen till nästan alla filmer! (Bolt [cry]).


   
SvaraCitera

Nintendo:

Minns inte! Men det kanske fungerade eftersom jag nu för tiden och jätteblödig och får tårar i ögonen till nästan alla filmer! (Bolt [cry]).

Är också så! Fick tom tårar i ögonen till sista avsnittet av Morden i midsomer [sad]


   
SvaraCitera