Aviseringar
Rensa alla

Varför tycker killar det är sött när man rodnar?


Ämnesstartare

Jag har väldigt lätt för att rodna och något jag har märkt är att alla killar jag hittills stött på tycker att det är sött/gulligt när man rodnar. Varför tycker de/ni så? Tycker själv bara det är irriterande, iaf när det händer mig själv, men jag kan inte påstå att jag tycker det är direkt sött när andra gör det heller.


   
Citera
Ämnesetiketter

tycker inte det är sött


   
SvaraCitera

Tkr inte det är sött lr osött kunde typ inte bry mig mindre lr ..


   
SvaraCitera

What about this for a change: Alla är vi och tänker olika, lev med det eller dö.


   
SvaraCitera

För att man gjort något bra liksom, tjejerna blir inte arga eller är neutrala. Lite flörtigt sådär också. [smile]
Kvinnan är ju den lägre formen av människoarten, så hon ska vara den lilla söta kaninen som alltid går att ersätta hos den lokala zoo-butiken.


   
SvaraCitera

alla dåliga sidor kallar man söta tills man fått ligga fattar du väl


   
SvaraCitera

För att man gjort något bra liksom, tjejerna blir inte arga eller är neutrala. Lite flörtigt sådär också. [smile]
Kvinnan är ju den lägre formen av människoarten, så hon ska vara den lilla söta kaninen som alltid går att ersätta hos den lokala zoo-butiken.


   
SvaraCitera

vet ej varför bara är så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

alla dåliga sidor kallar man söta tills man fått ligga fattar du väl

Eeeeh tror inte de flesta killar jag känner vill ha sex med mig. Sen vet de att det är lönlöst att försöka få det med mig ändå ^_^


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Eeeeh tror inte de flesta killar jag känner vill ha sex med mig. Sen vet de att det är lönlöst att försöka få det med mig ändå ^_^

MM Säkert


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

MM Säkert

Jupp, gillar inte sex och föredrar dessutom tjejer.


   
SvaraCitera

Samma sak med röda läppar, eftersom vi människor av någon anledning dras till personer med bra blodcirkulation. Röda kinder och röda läppar antyder att man möjligtvis har bra blodcirkulation.
Ehhm, yeeez


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Röda kinder och röda läppar antyder att man möjligtvis har bra blodcirkulation.

Aha är det därför jag har (oftast) väldigt röda/rosa läppar. många frågar om jag har läppstift på mig fast än jag aldrig använder det:P


   
SvaraCitera

rodnad är läskigt, finns ingen poäng med den funktionen


   
SvaraCitera