Aviseringar
Rensa alla

Varför vågar jag inte? [sad]


Ämnesstartare

Haha! Ringde nyss, Jag klarade det! Dock fick inte jobbet, men det var gött iaf.


   
SvaraCitera

Yogi:

Men varför är detta så svårt?

För att desto mer man tänker på saken desto mer man målar upp det som något negativt. Något ont o.s.v. Att skicka mail är inte att rekommendera. Det handlar även om en vana. Tyckte inte om att ringa upp till människor innan jag började mitt jobb men nu har jag inga som helst problem med det. Det är helt enkelt en vanesak.

Av samma anledning varför det kan vara svårt för att gå fram till en tjej. Den första spontana tanken är NEJ. Sedan börjar man leta efter nackdelarna. Bara att göra det och inte tänka.


   
SvaraCitera

så är jag med, har typ fobi för sånt[cute]


   
SvaraCitera

postis_per:

så är jag med, har typ fobi för sånt

Vad är det du är rädd för?


   
SvaraCitera

SebastianE:

Vad är det du är rädd för?

vet inte, är bara extremt dålig på att prata i telefon, och har typ telefonsräck[sad]


   
SvaraCitera

postis_per:

vet inte, är bara extremt dålig på att prata i telefon, och har typ telefonsräck

Dålig? Hur då tänker du?
Det går att bota, men du får gå till botten med problemet så löser det nog sig.


   
SvaraCitera

Yogi:

Men varför är detta så svårt? Det fattar jag bara inte.

en del tycker det är svårt, andra inte. jag är likadan som du när det gäller den saken[sad][love]


   
SvaraCitera

Gillar inte heller att ringa av nån anledning... för blyg för det [confused]


   
SvaraCitera

Usch, hatar att prata i telefon! Min röst blir jättegullig och svag vem jag än pratar med.


   
SvaraCitera

fegis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

fegis

Vågade ringa tillslut! [no-no]


   
SvaraCitera

Yogi:

Vågade ringa tillslut!

bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

bra

a[no-no]


   
SvaraCitera

De e fan pinsamt xD


   
SvaraCitera

Att söka jobb ö.h.t är hemskt. Jag slutar skolan om ett par veckor och har inte ens gjort en ansökan. [shake] Jag vet att jag kommer bojkottas.


   
SvaraCitera