Aviseringar
Rensa alla

Varför vill den här tjejen i min klass alltid samarbeta med just mig?


Ämnesstartare

Det finns en tjej i min klass som jag vet är väldigt populär och omtyckt osv, eftersom jag har sett massor av bevis på det på hennes Facebook-sida (drösvis med foton där hon umgås med folk på olika platser och är på partyn och besök i andra länder med ett gäng kompisar osv) och jag har flera gånger sett att hon kommer väldigt bra överens med i princip alla som hon får kontakt med - men ändå så verkar hon vara väldigt fokuserad på att samarbeta med just mig.
Det har till och med hänt att hon har SMS:at mig och undrat om vi kan samarbeta tillsammans med saker, eller grupparbeta mellan lektionerna.
Varför är just jag så intressant, trots att hon bevisligen är väldigt socialt kompentent och har lätt för att bli omtyckt?


   
Citera

Sessa98: Det finns en tjej i min klass som jag vet är väldigt populär och omtyckt osv, eftersom jag har sett massor av bevis på det på hennes Facebook-sida (drösvis med foton där hon umgås med folk på olika platser och är på partyn och besök i andra länder med ett gäng kompisar osv) och jag har flera gånger sett att hon kommer väldigt bra överens med i princip alla som hon får kontakt med - men ändå så verkar hon vara väldigt fokuserad på att samarbeta med just mig.
Det har till och med hänt att hon har SMS:at mig och undrat om vi kan samarbeta tillsammans med saker, eller grupparbeta mellan lektionerna.
Varför är just jag så intressant, trots att hon bevisligen är väldigt socialt kompentent och har lätt för att bli omtyckt?

Hon vill ha din kuk bror 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AyyLmao:

Hon vill ha din kuk bror 

Jag är tjej, så det blir nog lite svårt. Galen


   
SvaraCitera

Sessa98: Jag är tjej, så det blir nog lite svårt.

hon vill ha din fitta bror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AyyLmao:

hon vill ha din fitta bror

Jag vet att hon har dejtat killar och hon har inte gett några "sexuella" vibes överhuvudtaget, hon verkar bete sig som en trevlig kompis bara. Galen
Och det gör mig ännu mer förvirrad.


   
SvaraCitera

Sessa98:

Jag vet att hon har dejtat killar och hon har inte gett några "sexuella" vibes överhuvudtaget, hon verkar bete sig som en trevlig kompis bara. Galen
Och det gör mig ännu mer förvirrad.

Känner ju inte dig personligen men du kanske är trevlig att umgås med? Eller så är du duktig i skolan och hon vet att du kan hjälpa henne? Har inte så bra vetskap om eran relation så jag kan inte riktigt säga en anledning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AyyLmao:

Känner ju inte dig personligen men du kanske är trevlig att umgås med? Eller så är du duktig i skolan och hon vet att du kan hjälpa henne? Har inte så bra vetskap om eran relation så jag kan inte riktigt säga en anledning?

Ja, alltså jag har i alla fall märkt att hon gärna sätter sig bredvid mig på lektionerna och verkar väldigt glad när hon ser mig, och hon kan också ibland följa med mig utan någon som helst uppenbar anledning när jag ska köpa kaffe i nån kaffeautomat på skolan, så det är väl ett gott tecken antar jag.


   
SvaraCitera

Sessa98:

Ja, alltså jag har i alla fall märkt att hon gärna sätter sig bredvid mig på lektionerna och verkar väldigt glad när hon ser mig, och hon kan också ibland följa med mig utan någon som helst uppenbar anledning när jag ska köpa kaffe i nån kaffeautomat på skolan, så det är väl ett gott tecken antar jag.

Låter ju som en helt normal kompis? Jag förstår inte problemet om jag ska vara ärlig?


   
SvaraCitera

kuk fitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AyyLmao:

Låter ju som en helt normal kompis? Jag förstår inte problemet om jag ska vara ärlig?

Jag undrade väl mest varför just jag var så intressant att vara med om hon redan är så populär bland andra folk på skolan.
Det finns ju elever som är minst lika flitiga som jag som hon lika gärna skulle kunna vara med om hon behövde hjälp, liksom.


   
SvaraCitera

Sessa98: Jag undrade väl mest varför just jag var så intressant att vara med om hon redan är så populär bland andra folk på skolan.
Det finns ju elever som är minst lika flitiga som jag som hon lika gärna skulle kunna vara med om hon behövde hjälp, liksom.

Som sagt, känner dig inte så jag kan inte svara på "varför du är så intressant" osv, det är väl någonting som bara du kan svara på? 
Känner du dig obekväm när hon är nära dig och/eller har du dåligt med kompisar runt och utanför skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen är du smart och hon utnyttjar dig eller så vill hon bli vän med dig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig inte alls obekväm med henne eller så, jag tycker att hon är väldigt trevlig och allt sånt, jag tyckte bara att det verkade lite underligt att just jag var så intressant om hon är så populär i övrigt.

Men jag antar att hon helt enkelt gillar mig, då.


   
SvaraCitera