Aviseringar
Rensa alla

Varför vill hon inte ?


ovechkinjr:

Efter det har vi faktiskt inte haft sex en enda gång och jag börjar verkligen bli otålig eller vad man ska säga, okej sexet är inte allt men man vill helst ha en fungerande sexuel-relation.. när vi träffas blir de att man ligger i sängen och gullar såklart med mera men aldrig att man har sex.

Sex var väl värsta big deal för båda utav er från början. Sex är som en cheeseburgare. INGEN BIG DEAL.

Eftersom ni båda verkar tycka att sex är värsta big deal, så kommer det kännas awkward och därför blir det inget.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

nej men han hade ju problem med att få henne att sova hos honom? tror jag [surprised]

Jag hade föredragit att säga mer rakt ut vad jag ville. Förstår inte relationer där man skall böjja på orden.


   
SvaraCitera

Fråga henne.


   
SvaraCitera

sculptura:

Jag hade föredragit att säga mer rakt ut vad jag ville. Förstår inte relationer där man skall böjja på orden.

han kanske vill både sova med henne och knulla henne [smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

han kanske vill både sova med henne och knulla henne [smile]

Kanske eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har det någonsin slagit dig att du var så dålig så hon gick i celibat?


   
SvaraCitera

vill hon inte så vill hon inte
men om du verkligen vill veta varför hon inte vill
så måste du göra den stora saken [n]
FRÅGA!!!!!!!! [mad] [blush]


   
SvaraCitera

mopsen:

Tjejkompisar kan intala en konstiga saker.

Där sa du ett sant ord [cute]


   
SvaraCitera

Hon kanske helt enkelt inte gillar att ha sex, har du tänkt på det? Och jag tycker förövrigt att det vore väldigt dumt av dig att göra slut med henne för att hon inte vill det. Du säger själv att du inte vill att det här ska förstöra er relation, det är upp till dig. Du kan ju alltid prata med henne och fråga varför hon inte vill ha sex, mer kan du inte göra. Det verkar ju som om hon är väldigt fin och sådär, vore synd att göra slut då.


   
SvaraCitera

"P p pojkar som vill bara för att komma till
på var fjortis som går lös
Så håll hårt i truckermössan om du är en utav dom
P p pojkar som vill bara för att komma till
För då lär pappa ladda om"


   
SvaraCitera

ovechkinjr:

jo jag tror du har en poäng där kan vara så ! Men hur ska jag då försöka göra henne lite mer sugen på't men de kanske kommer med tiden ?

Öh, hon kanske bara icke är en sexuell person.
Gör det lite roligare.
Alternativt drick.


   
SvaraCitera

Palett:

Och jag tycker förövrigt att det vore väldigt dumt av dig att göra slut med henne för att hon inte vill det

Varför? En stor del av förhållandet är just sex, annars skulle inte sex med någon annan vara en big deal.

Om han ändå inte får något sex kan han lika gärna vara platoniskt kär i en killkompis o gulla med honom^^

Enda anledningen att det finns "tjejer" och "killar" är det sexuella, när det kommer till känslor etc kan jag lika gärna ha killar.


   
SvaraCitera

mopsen:

Alternativt drick.

Ironiskt nog en mycket bra ide.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Varför? En stor del av förhållandet är just sex

Det jag menar är att om han älskar henne, om hon är en väldigt bra och fin person i övrigt, då kanske sexet blir mindre viktigt. Då är det väl ändå tryggheten som räknas? Fast det förstås, de kan ju fortsätta vara vänner och så och han kan skaffa en annan. Det får de klara upp själva.


   
SvaraCitera

Palett:

Det jag menar är att om han älskar henne, om hon är en väldigt bra och fin person i övrigt, då kanske sexet blir mindre viktigt.

Sure, men att hon inte har sex med honom på 3 månader? Då är hon uppenbarligen inte attraherad och kommer ha sex med någon annan till slut.

Hur tror du han känner sig som varit hennes kille i flera månader, när hon har sex med någon kille hon bara träffat en 3 ggr eller på en fest?

För det är alltid så det slutar, de oskulder jag har haft sex med har SÄÄKERT haft en lojal skara med killar som hängt efter dom som kompisar när dom eg ville ha sex, är det inte lite synd om dessa killar på något sätt?


   
SvaraCitera