Aviseringar
Rensa alla

varför vill hon inte?


Ämnesstartare

Jag lite fundersam på min nya flickvän.
Hon pratar en massa om sex och ställningar och är asgo på alla sätt, men när jag vill att vi ska ha sex då backar hon.
Jag vet att jag inte är hennes första.

[cry]


   
Citera

hon tycker väl inte att du är attraktiv


   
SvaraCitera

Prata med henne då.
Kanske luktar du illa.


   
SvaraCitera

Kvinnor är ett mysterium.. De säger aldrig saker och ting rakt ut, utan förväntar sig att vi skall förstå dem..


   
SvaraCitera

har du provat att prata med henne
har du tvättat snoppen


   
SvaraCitera

hon kanske inte är redo än, helt så enkelt kan det vara


   
SvaraCitera

drmagic:

Jag vet att jag inte är hennes första.

Hur kan du vara säker på det?


   
SvaraCitera

ja du att fråga henne vore nog en bra vit på vägen iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske vill att du ska göra det fastän hon backar. Var lite dominant och kör på. Så funkar vi kvinnor lite ibland! [party]


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

Hon kanske vill att du ska göra det fastän hon backar. Var lite dominant och kör på. Så funkar vi kvinnor lite ibland! [party]

För fan, uppmuntra inte sådant. [sad] Inser du vad du själv gör?

Gör inget hon inte vill. "Kör på" är något du bara kan göra om ni har den typen av förhållande och samtycke. Vilket ni uppenbarligen inte har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

"Kör på" är något du bara kan göra om ni har den typen av förhållande och samtycke

Hålla menar inte f-ing våldtäkt [tard]

Men han kanske är lite feg, vilket många finner avtändande. Att han är lite mer på kanske gör henne mer tänd, om man inte är ett miffo så fattar man ju att om hon säger nej, jag vill verkligen inte en gång så slutar man. Inte mer med det.


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

Men han kanske är lite feg, vilket många finner avtändande. Att han är lite mer på kanske gör henne mer tänd, om man inte är ett miffo så fattar man ju att om hon säger nej, jag vill verkligen inte en gång så slutar man.

Fast du tror inte att det kan ge henne ganska stora obehagskänslor att han fortsätter? Jag menar, han säger ju själv att hon redan sagt nej och du uppmuntrar ju faktiskt att han skall fortsätta trots att hon tydligt sagt nej. Då ger man sig faktiskt på någon på ett sätt som inte är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror INTE att det är fel på dig! Vad du än tänker så tänk INTE att du är dålig. Det bästa är att prata. Jag vet att jag låter som en tråkig skolkuraor men det är faktiskt as bra! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

att hon redan sagt nej och du uppmuntrar ju faktiskt att han skall fortsätta trots att hon tydligt sagt nej

Vet inte om du är kille eller tjej. Men jag är iaf tjej och vet hur vi kan leka och vill att killen ska tänka själv. Frågan är om hon blygt sagt nej och småskrattat och blivit generad eller om hon verkligen inte ville. Det är en jävligt stor skillnad. Om hon verkligen sa bestämt nej får han ju så fall säga till henne att sluta snacka om sånt om hon inte vill göra något av det och ge honom falska förhoppningar. Man nämner inte massa såna grejer om vad som är sexigt och så som tjej utan att man vill det. Så är min och många av mina kompisars personliga erfarenheter. [y]


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

Men jag är iaf tjej och vet hur vi kan leka och vill att killen ska tänka själv.

Jag är tjej och vet hur vi kan vilja tänka själva och inte vilja att killen ska bestämma över vad jag ska bestämma över.

Det känns så onödigt att anta att bara för att många tjejer spelar på sin påtvingade passivitet och blyghet ska andra tjejer som redan sagt nej inte behöva tas på allvar. Förstår du vad jag menar?


   
SvaraCitera