Aviseringar
Rensa alla

Varför vill hon inte bli kompis med mig?


Ämnesstartare

Jag träffade en tjej för något år sedan. Märktes ganska tydligt att hon var intresserad utav mig redan från början. Hon bjöd ut mig bland annat och vi träffades endel under en tid. Jag var intresserad utav henne också, men intresset från hennes håll svalnade.... Hursomhelt förstod jag läget och hon började senare dejta andra killar. Grejen är att vi kommer mycket bra överens och har roligt ihop. Men nu sedan vi inte träffats IRL på ett tag vill hon knappt prata med mig på msn längre. Visst hon är het och jag är sexuellt attraherad utav henne, men jag försöker vara en bra kompis. Dock så avvisar hon mig hela tiden trots att hon säger att hon gillar mig och tycker jag är rolig. Jag är nöjd med att vara vän med henne, för jag har en annan brud på G nu.

Men varför är hon så avvisande nu då???


   
Citera

Slightlymad:

Jag var intresserad utav henne också, men intresset från hennes håll svalnade....

Därför man satsar tidigt. Du fackade upp det helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slightlymad:

Men varför är hon så avvisande nu då???

Ingen aning. Men kanske är så att hon engagerar sig mer med nån kille hon dejtar just för tillfället? Det går inte att hålla alla bollar i luften. Sen vet jag inte, hon kanske är sån som anser att man inte kan vara bästis med motsat kön.

Eller så tror hon att du är olyckligt kär i henne att hon undviker dig för att slippa såra dig eller utsätta dig för taskiga situationer. I hopp om att du ska komma över henne helt.

Det är så svårt för någon annan att veta precis varför hon beter sig såhär.

Fråga.


   
SvaraCitera

Varför skulle det vara nödvändigt, hon vet ju att du bara är ute efter att knulla...


   
SvaraCitera

Du verkar lite klängig, GÅ VIDARE.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera