Aviseringar
Rensa alla

Varför vill ingen ha mig?


du quotar inte ordentligt, så jag tänker inte anstränga mig för saken.

nåväl, fundera på hur personer som du upplever är framgångsrika på området kärlek, och har hög omsättning på mål för utövande av den agerar. fundera på hur deras sätt skiljer sig från ditt. dra egna slutsatser.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

fundera på hur personer som du upplever är framgångsrika på området kärlek, och har hög omsättning på mål för utövande av den agerar.

inte mycket rätt i den meningen 😀 Dold text: i mitt huvud iaf [tard]


   
SvaraCitera

Jag kan väl ställa upp och sympatisexa dej om det är så illa[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahhaha tack för erbjudandet, men det är inte det jag är ute efter som sagt 😉


   
SvaraCitera

sluta klaga då om det inte duger[confused]


   
SvaraCitera

Aliicia93:

Eller måste jag helt enkelt flirta mer? Och i så fall, HUR FAN GÖR MAN DET??

gå inte in för att skaffa ett förhållande så kommer det lösa sig. det är inget man skaffar med första bästa människa, låt det komma naturligt. [smile]


   
SvaraCitera

Aliicia93:

Jag är 16 år och har aldrig haft en pojkvän, eller ens kysst någon

okej det här är du säkert inte ensam om, det kan jag garantera. Ibland beror det på vilka typer av kompisar man har elr så beror det på att man själv är upptagen och inte har tid med sånt [crazy] jag skulle lätt hävda att jag inte kysst nån innan jag fyllde 16 haha [blush] men du hittar säkert nån du kan kyssa och ha ett fint förhållande med om det inte bara är sex du är ute efter [wink]
kom så blir vi tsm? haha är ju singel nu [cool]


   
SvaraCitera

Aliicia93:

Jag är 16 år och har aldrig haft en pojkvän, eller ens kysst någon. Känner mig helt jävla missanpassad och är så himla stressad

Crypto:

ha inte bråttom med det (förhållande). hellre vänta och uppleva det senare än att rusa igenom allt och bara gör allt för saken skull.

Crypto is giving you the truth

Var dig själv

Eller kanske inte, du verkar vara rätt så osäker på dig själv och det kanske syns på dig. Du var så illa tvungen att ta upp modelscouts grejen, försöker du övertyga oss om att du är snygg?
Men i samma inlägg påpekar du att du är spinkig och har små rattar och dylikt, och att det kanske är därför som killar inte dras till dig, huh?

Rannsaka dig själv och börja bygga upp ett självförtroende, killar gillar inte nervvrak. Självförtroendet ska dock komma inifrån och inte från trackandet av andra...
Och va för guds skull lite feminin...[rolleyes]


   
SvaraCitera

Har du ens varit kär någongång då?


   
SvaraCitera

jag tror på att du är tråkig


   
SvaraCitera

Aliicia93:

Det enda jag kan komma på är typ mina bröst. Jag är ganska smal, men inte jättesmal, och detta gör ju att även brösten är ganska små. Kan det vara detta som gör att ingen vill ha mig?

du trodde väll inte att det fanns killar som gillar tjejer med små bröst? [confused]

Nerå. Helt spontant utan att veta något om dig så verkar du lite som en tjej som sitter och är upptagen med att överanalysera sig själv och stirra sig blind efter den perfekta pojkvännen. Sluta tänka på det, och lev istället [cute]. Pojken kommer en dag [no-no] Och jag tror faktiskt nästan det blir svårare ju mer du letar [rolleyes] för övrigt finns det inget konstigt med

Aliicia93:

Jag är 16 år och har aldrig haft en pojkvän, eller ens kysst någon.


   
SvaraCitera

Ingen vill ha mig heller. Knappt som vän, verkar det som. Jag som är så snäll [sad]


   
SvaraCitera

Aliicia93:

Det enda jag kan komma på är typ mina bröst. Jag är ganska smal, men inte jättesmal, och detta gör ju att även brösten är ganska små. Kan det vara detta som gör att ingen vill ha mig? I så fall vill jag fan inte ha nån kille. [sad]

Tro det eller ej men alla killar ser inte tjejer som sexobjekt.


   
SvaraCitera

Har ingen aning om vad modelscout är men, sure, låter bra.

och herregud, ingen bryr sig om dina bröst, ingen som från din sida är värd att bry sig om iallafall. så det är kanske en tröst.
flörta är ingat man gör aktivit mot främlingar. flörta är vad som händer när du träffar någonm du är attraherad av och ni kommunicerar [smile]


   
SvaraCitera

Oavsett vad så kommer det komma, någongång.


   
SvaraCitera