Aviseringar
Rensa alla

Varför vill killar bara ha sex med mig?


Ämnesstartare

Jag vet inte hur jag ska inleda deta.. men..
Jag har absolut ingen aning om hur jag ska göra för att få en kille att falla för mig? Har träffat rätt många killar det senaste året som jag lätt hade kunnat bli kär i, men de vill bara sex and thats it...vad gör jag för fel? Det är verkligen olika typer av killar och jag har träffat dem både ute på krogen, skolan och genom vänner, och fast jag märker att de gillar min personlighet så är det ändå bara sex de är ute efter. Varför vill ingen liksom faktiskt träffas för att sedan utveckla något och liksom bli kär i mig? Jag har verkligen inte anspelat på sex så jag vet inte varför det blir så hela tiden.. (Av alla killarna jag har träffat har jag endast haft sex med en)

Kanske ska jag ta det som en komplimang att de bli attraherade av mig? Känner mig rätt normalsöt men tycker att min starka sida är min personlighet, har både humor, charm och attityd.
Vad ska jag ta mig till? Inleda sexrelationer och sen charma dem för att få dem att inse att de vill ha mer? (Usch nej.. Kommer få så mycket rykten om mig)
Snälla hjälp mig, får verkligen panik på detta..


   
Citera

Nätdejting kanske? Då kan ni snacka hur länge du vill, tills du hittar någon du klickar med och så innan du bestämmer dig för att träffa honom 🙂 Och då känner ni varandra rätt bra och vet ganska mycket om varandra innan ni träffas lixom, och ni vet redan vilket syfte ni har med att träffa varandra, och du lär märka om de bara är ute efter sex när ni snackar. Låt det inte gå för fort bara! Ta din tid. 

Pröva Badoo?


   
SvaraCitera

Rodnardu är nog för snygg för ditt eget bästa


   
SvaraCitera

Rodnardu är nog för snygg för ditt eget bästa


   
SvaraCitera

Har omvända problemet :$


   
SvaraCitera
mynona

mallennallen: Kanske ska jag ta det som en komplimang att de bli attraherade av mig?

Nä, man kan vara attraherad av någon och ändå förstå att det finns mer kvaliteter i en människa. Jag är ingen expert men: lär känna killar som vänner i stället, alltså på samma sätt som du lär känna tjejer på, och inled inte bekantskap med inställningen att det eventuellt kommer leda till förhållande/sex, så kanske de också kan se dig ur fler synvinklar än en enda. Det spelar ingen roll hur snygg man är om man visar att man har fler kvaliteter. Om man liksom bara lär känna människor så får man ju ömsesidigt veta hurdana man är som personer innan relationen får sin slutgiltiga utformning. Om man lär känna någon med utgångspunkten att det är för eventuellt förhållande så blir det så stor press att man inte lär känna varandra. Det är mycket bättre att helt enkelt lära känna folk som vanligt i stället, och om det sedan någon gång utvecklar sig till något annat, så vet man hur den andra är som person också.  Vet inte om det hjälper, men tror inte det är helt vrickat som resonemang. 


   
SvaraCitera

Du kanske har en mindre utvecklad insida som gör att folk inte anser det vara värt det?


   
SvaraCitera

Stålröven:
Nätdejting kanske? Då kan ni snacka hur länge du vill, tills du hittar någon du klickar med och så innan du bestämmer dig för att träffa honom 🙂 Och då känner ni varandra rätt bra och vet ganska mycket om varandra innan ni träffas lixom, och ni vet redan vilket syfte ni har med att träffa varandra, och du lär märka om de bara är ute efter sex när ni snackar. Låt det inte gå för fort bara! Ta din tid. 

Pröva Badoo?

Tro mig, du kan snacka hur mycket och hur länge som helst med en kille via nätet, och när ni sen till slut ses är det ändå sex som gäller


   
SvaraCitera

candycrush:

Tro mig, du kan snacka hur mycket och hur länge som helst med en kille via nätet, och när ni sen till slut ses är det ändå sex som gäller

Men om hon inte ligger på första dejten, och gör det klart för killarna att hon vill ha ett förhållande först och ta det sakta, så tror jag nog det går bättre.. Det är ju lite svårare att informera killarna om allt detta när man träffas lite spontant på krogen sådär t.ex.. Mycket lättare om man har lite tid att snacka först. Så stor risk är det inte att en kille snackar med henne i t.ex en månad, träffas, dejtar, inleder till slut ett förhållande, knullar till slut, och sedan drar. Tror nog mitt förslag är mer effektivt än det hon gjort tidigare Shockerad


   
SvaraCitera

Stålröven:

Men om hon inte ligger på första dejten, och gör det klart för killarna att hon vill ha ett förhållande först och ta det sakta, så tror jag nog det går bättre.. Det är ju lite svårare att informera killarna om allt detta när man träffas lite spontant på krogen sådär t.ex.. Mycket lättare om man har lite tid att snacka först. Så stor risk är det inte att en kille snackar med henne i t.ex en månad, träffas, dejtar, inleder till slut ett förhållande, knullar till slut, och sedan drar. Tror nog mitt förslag är mer effektivt än det hon gjort tidigare Shockerad

Eller så blir hon tvingad till sex trots att hon gjort det tydligt för dem att hon inte vill


   
SvaraCitera

candycrush:

Eller så blir hon tvingad till sex trots att hon gjort det tydligt för dem att hon inte vill

Har du ett bättre förslag? Tvingad till sex? Shockerad Vad fick du det ifrån?? troll


   
SvaraCitera

Stålröven:

Har du ett bättre förslag? Tvingad till sex? Shockerad Vad fick du det ifrån?? troll

För att jag går igenom samma sak. 


   
SvaraCitera

Såna riktiga idioter det finns i världen. Man tappar hoppet


   
SvaraCitera

candycrush:

För att jag går igenom samma sak. 

hon skrev ju inte att hon blev tvingad till sex, så varför anta det och börja tjafsa på mig? Det jag sa är för att hon ska undvika såna personer i framtiden. Fattar inte vad du babblar om.. lol. Hejdå.


   
SvaraCitera

Tickstart:
Har omvända problemet :$

Tjejer vill inte ha sex med dig? 


   
SvaraCitera