Aviseringar
Rensa alla

Varför vill man ha ett sugmärke?


Ämnesstartare

Haha, jag fattar inte varför folk frågar hur man gör ett sugmärke, det är precis som om man vill ha det!
Och jag tycker, inte direkt att det är fint,
Tycker ni verkligen att det är snyggt? När jag hade ett sådant tyckte jag att det var förjävligt. -.-


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

meeeeh, alla vet att det ger status med sugmärken [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl ett fint sätt att visa att man älskar någon på?
suga på folk är nom nom nom! 😀

det ser för jäkligt ut men det kittlar gött att få ett sugmärke och är roligt att ge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att dem är omogna alternativt puckade alternativt något annat dumt.


   
SvaraCitera

xbabyxe:

När jag hade ett sådant tyckte jag att det var förjävligt. -.-

Varför har man ens en åsikt om en röd liten fläck på halsen som försvinner efter ett tag...


   
SvaraCitera

haha aldrig fattat... ser ju fan ut som om man fått stryk... efterblivet sätt att sysselsätta sig på


   
SvaraCitera
time
 time

Man vill ha sugmärken för att det är coolt (åtminstone när man går i högstadiet) (och för vissa kanske efter det också) att visa upp att någon uppskattar en fysiskt.

Minns att killarna som ville vara populära i högstadiet försökte coola upp sig med att skaffa sugmärken, men de hade inga tjejer eller så, så de använde dammsugaren istället. Var lite kul.


   
SvaraCitera

Folk vill visa att dom får ligga. Har sugmärken som någon slags medalj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Minns att killarna som ville vara populära i högstadiet försökte coola upp sig med att skaffa sugmärken, men de hade inga tjejer eller så, så de använde dammsugaren istället.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man vill bli sedd som något slags cool katt på skolgården antar jag


   
SvaraCitera

sofistikerat och charmigt, hellooooo ????[confused][wink]

nämen det är väl lite sådär mysigt att hålla på sådär i början på förhållandet. [love]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Minns att killarna som ville vara populära i högstadiet försökte coola upp sig med att skaffa sugmärken, men de hade inga tjejer eller så, så de använde dammsugaren istället. Var lite kul.

ååh, minns när världens vidrigaste kille som gick i min klass hade vääärldens största sugmärke på halsen[cry][cry]

alla bara "har du gjort det där själv med dammsugaren eller????[confused]" samt "höhö sebbe, har du blivit nerslagen?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det vill "man" inte
inte jag iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur skall man annars få användning för den där tröjan mormor stickat som ligger längst in i garderoben? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dagens stora fundering.


   
SvaraCitera