Aviseringar
Rensa alla

Varfor?


Ämnesstartare

Nachac:

Ska skaffa en ny mobil och maxtjugofemabonnemanget när jag orkar. Phett najs.

Det låter inte sådär super duper mage jobbigt att skaffa en ny mobil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mega*


   
SvaraCitera
Tyrael

Andraklass:

oh, är du intressant?

Låter som en kontaktannons.


   
SvaraCitera

Andraklass:

Det låter inte sådär super duper mage jobbigt att skaffa en ny mobil?

Måste ju till stan och se ut en och allt, tänka ut hur mycket man tycker den får kosta, diskutera den och tjofaderittan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Låter som en kontaktannons.

Ja, det låter det som.

Nachac:

Måste ju till stan och se ut en och allt, tänka ut hur mycket man tycker den får kosta, diskutera den och tjofaderittan.

Ja okej lite jobbig?


   
SvaraCitera

Andraklass:

Ja okej lite jobbig?

Jupp. Första mobilen jag köper själv också^^ Den första fick jag, den andra hängde med när vi skaffade bredband och det är den jag har nu. Tar emot att skiljas från den, men, ja den är egentligen lite trasig.


   
SvaraCitera

Tror inte det där stämmer [crazy]


   
SvaraCitera

Andraklass:

Du är en såndär status man?

Är det status att ha två nummer? [crazy] Tycker mer det är lite töntigt, men det är ju bara jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla som är något har comviq


   
SvaraCitera

Chryseus:

Är det status att ha två nummer? [crazy] Tycker mer det är lite töntigt, men det är ju bara jag.

Aldrig förstått det där, om någon ska nå dig så ska de prova båda numrerna? :S Tänk om någon smsar till ditt telianr och så har du comviqnr i och så får den vänta hundra år på svar? Eller byter du kort varannan halvtimme? Eller har du två mobiler? FATTAR INTE.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

två mobiler?

Såklart! En fattig och en lite mer high tech [cute]

Lounge fact:

FATTAR INTE.

Anledningen till att jag har det är att alla i Skåne har Telia. Men när jag flyttade till Stockholm så hade tydligen de flesta här Comviq. Blir billigast så [smile]

Det enda jag är lite orolig för är att ha två mobiler i fickan.. de strålar ju lite farliga strålar i ett känsligt område [chocked]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera