Aviseringar
Rensa alla

Variation


Ämnesstartare

Hej, jag har börjat laga mer mat själv när jag flyttat hemifrån nu, men börjar tröttna på att laga samma saker. Tips på hur man kan variera sig? Typ inte bara äta kött t.ex. utan vad finns det annat man kan hitta på att laga? Viss begränsning har jag då jag inte tycker om många fisksorter, äter knappt ris och det är ganska snålt med grönsaker också. Snälla kom med förslag, tror det finns många andra som skulle vilja ha lite tips på nya rätter att laga och inte använda samma hela tiden.


   
Citera
Ämnesetiketter

Sluta äta, det är tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakor, wok, paj... bla bla, finns hur mycket som helst ju.... pasta rätter, allting är jätte enkelt att göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raubtier:

Sluta äta, det är tråkigt.

Vissa har funnit sin mening med livet kanske... synd för Dig...


   
SvaraCitera

Hejjsan16:

Vissa har funnit sin mening med livet kanske...

Om meningen med livet är att äta känns livet tämligen menlöst kan jag upplysa dig om.


   
SvaraCitera

kolla i mataffärer och i matböcker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raubtier:

Om meningen med livet är att äta känns livet tämligen menlöst kan jag upplysa dig om.

Varje t.o.m korkad person vet att för att överleva och finna sin mening med livet behövs mat... Annars blir man deprimerad och pallar inte... DU är ett äkta exempel.


   
SvaraCitera

Tingelinges:

som skulle vilja ha lite tips på nya rätter att laga och inte använda samma hela tiden.

Skulle föreslå att du köper dig en lite mindre, roligare, kokbok och sen helt enkelt lagar dig igenom den.


   
SvaraCitera

Tingelinges:

äter knappt ris

ris


   
SvaraCitera

Nudlar. 😀


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera