Aviseringar
Rensa alla

Varning, anmäla och sånt där tjaffs, mod välkommen till tråden


Ämnesstartare

lilasmet:

jag hade ingen chans att skärpa mig så att säga, eftersom skadan tydligen var skedd.

Om det inte är från samma moderator så kan det ju helt enkelt vara som att två moderatorer har hanterat varsitt inlägg, och gett dig varsin varning. Om inte så kanske moderatorn ifråga ansåg att det var två regelbrott som var grova nog att varnas för. Prata med den eller de som varnade dig, så kan du säkert få en förklaring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Prata med den eller de som varnade dig, så kan du säkert få en förklaring.

Försökte såklart, modden är lite av en tjurplutt som jag nämnde tidigare, vet att denne gillar att varna etc. jag anser ändå att det är onödigt och undrar om det ökar min risk till en låsning[sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

lilasmet:

för att jag har två varningar för i princip samma sak, i samma diskussion.

Jaha, förstod inte att det var i samma diskussion. Jag hade inte gett två varningar på rad sådär. Var det samma mod som gav båda alltså?

Och nej, du lär inte bli låst om du bryter mot nån regel nu bara för du tappat tålamodet en gång tidigare. Om du fortsätter göra det ofta kanske eller om du gör ett grovt övertramp, men det är inte så att du ligger i risksonen för de varningar du har, det skulle jag inte tro iaf.

jag vill bli mod igen :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Var det samma mod som gav båda alltså?

Japp :<

Lindblom:

men det är inte så att du ligger i risksonen för de varningar du har, det skulle jag inte tro iaf.

tack så mycket för svaren[smile]

Lindblom:

jag vill bli mod igen :<

jag tycker du ska bli det, du var fett med respekt.


   
SvaraCitera
blum
 blum

lilasmet:

Japp :<

vem? :$

lilasmet:

tack så mycket för svaren[smile]

np 🙂

lilasmet:

jag tycker du ska bli det, du var fett med respekt.

åh, tack :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Det håller jag med om att du är! Du har bara sagt till att sluta spamma och liknande. [smile]

Ja, jag tycker att ett enstaka personangrepp inte är hela världen, då diskussioner kan bli ganska så hetsiga. Ingen är perfekt, det är ofta lätt hänt att otrevligheter slinker fram. [smile]

lilasmet:

Försökte såklart, modden är lite av en tjurplutt som jag nämnde tidigare, vet att denne gillar att varna etc. jag anser ändå att det är onödigt och undrar om det ökar min risk till en låsning[sad]

Du behöver nog inte oroa dig, det finns inget automatiskt system för låsning, och låsningar brukar ofta komma upp för diskussion i vårt hemliga lilla mod-forum, där vi får lite olika perspektiv på saken. [smile]

Lindblom:

jag vill bli mod igen :<

Prata med Bowser, gillar att du har bra koll på klotterdelen, som jag ofta tycker är ganska svår att moderera. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev låst när jag gjorde en anmälning en gång. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

vem? :$

Vill inte hänga ut personen i fråga men du kan ju räkna bort de två som svarat i tråden iaf[smile]

I love Cheesypoofs:

Du behöver nog inte oroa dig, det finns inget automatiskt system för låsning, och låsningar brukar ofta komma upp för diskussion i vårt hemliga lilla mod-forum, där vi får lite olika perspektiv på saken. [smile]

bra, då ska jag inte oroa mig. Har hängt på um sen 05 och förväntade mig inte få mina 2första varningar såhär[cry] lite trist.
men tack för svaren[y]


   
SvaraCitera

Lindblom:

jag vill bli mod igen :<

Om man säger att man vill bli mod på forumet så kommer man aldrig att bli det. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

bra, då ska jag inte oroa mig. Har hängt på um sen 05 och förväntade mig inte få mina 2första varningar såhär[cry] lite trist.
men tack för svaren[y]

Hey, varningar är inte världens undergång. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Hey, varningar är inte världens undergång. [smile]

Äsh, trodde att det skulle vara roligare än såhär att bli av med oskulden bara, besviken i guess.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

vem? :$

Jag gör två kvalificerade gissningar på bögen hampie och "bror duktig" aka Issen.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Ad Hominem:

Jag blev låst när jag gjorde en anmälning en gång. [bigsmile]

Hahah, bästa anmälningen också.

lilasmet:

Vill inte hänga ut personen i fråga men du kan ju räkna bort de två som svarat i tråden iaf[smile]

oki!

Homunculi:

Om man säger att man vill bli mod på forumet så kommer man aldrig att bli det. [no-no]

Heh, blev ju sist så..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ad Hominem:

"bror duktig" aka Issen.

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Hahah, bästa anmälningen också.

Ändra ditt svar på förfrågan då. [cool] Blev fett lack när jag blev låst. ;(

Lindblom:

😀

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Äsh, trodde att det skulle vara roligare än såhär att bli av med oskulden bara, besviken i guess.[sad]

Livet är en besvikelse. [sad]
Dold text: Nej, inte egentligen.


   
SvaraCitera