Aviseringar
Rensa alla

[Varning för bilden] - är du också en nagelbandsavslitare?


Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

trösta dig med att du inte har ett finger som ser ut sådär

bra ide. jag är rätt glad över att ha ett normalt finger


   
SvaraCitera
Nollan

flickansvekmigikväll:

gillar din avatar btw

åhå, bra där! 😀


   
SvaraCitera
mynona

Icke slita [cry] Klipp i stället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Kan TYVÄRR inte motstå dra i flärpar (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Icke slita [cry] Klipp i stället.

har en flärp som är för liten som sagt och jag är lite klumpig av mig ibland - vill inte kapa fingret istället


   
SvaraCitera
mynona

flickansvekmigikväll:

har en flärp som är för liten som sagt och jag är lite klumpig av mig ibland - vill inte kapa fingret istället

Så till den grad klumpig? Använd en liten nagelsax. För in dess spetsar på var sin sida och ned till roten in mellan huden och nageln och klipp. Då är den inte för liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Så till den grad klumpig? Använd en liten nagelsax. För in dess spetsar på var sin sida och ned till roten in mellan huden och nageln och klipp. Då är den inte för liten.

jag kan vara klumpig som sagt, och darrhänt också typ. det är en väldigt liten flärp som faktiskt minskat storlek med 50% typ då jag pillat lite.. nu är den ännu svårare att göra nåt åt alltså. tror jag ska sätta på plåster och sån där salva. har nämligen en salva som tas för trasiga nagelband, den e nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Kan TYVÄRR inte motstå dra i flärpar (Du röstade på detta alternativ)

Har perioder där jag drar i nagelbanden på flera naglar och de börjar blöda.Sen sliter jag upp de mer bara för att jag får ryck, och sen blöder det så mycket att jag får sår av det. [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Gör det ibland (Du röstade på detta alternativ)

När dom sticker ut och är jobbiga. Även fast det gör ont. Att dra en sån flärp åt fel håll så att säga gör riiiiiktigt ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

När dom sticker ut och är jobbiga. Även fast det gör ont. Att dra en sån flärp åt fel håll så att säga gör riiiiiktigt ont.

aa fy helvette, det känns. ibland kan man rycka av de typ rak upp så den kommer upp från "roten", det är ganska smärtfritt.

tänk dig att dra långsamt åt fel håll.. : (


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

Hatar det och känner inget behov (Du röstade på detta alternativ)

hatarhatarhatar och har någon sorts rädsla för nagelband, får typ ont i fingrarna bara nån nämner det, dog när jag såg bilden (dumma mig som ens tryckte på tråden trots förvarning)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

hatarhatarhatar och har någon sorts rädsla för nagelband, får typ ont i fingrarna bara nån nämner det, dog när jag såg bilden (dumma mig som ens tryckte på tråden trots förvarning)

ah lider med dig : ( - men fin avatar har du btw. peter+carl [cry][love]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

men fin avatar har du btw.

Vet[cute]

flickansvekmigikväll:

peter+carl

[love][love][love]


   
SvaraCitera