Aviseringar
Rensa alla

[varning] Videoklipp Barn blir påkört ~


Ämnesstartare

patrick bateman:

därför jag tror på "the goodness in men" och för att youtube hade tatt bort den annars

hur mycket naket eller blodigt ser du där egentligen? och för att jag har sett liknande videos som är fejk

haha så du tror att youtube hinner plocka bort vad som helst från youtube? och även om den är fake så är den ju skadlig för psyket isf varför har dom inte tagit bort den då? alltså förstår inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Han måste tyckt du vara väldigt kärleksfull och omtänksam som kom med en sådan idé.

Han var för chockad av händelsen för att svara.

Kan vara värt att känna till att han månaden innan försökt slå ihjäl min mor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Kan vara värt att känna till att han månaden innan försökt slå ihjäl min mor.

What goes around comes around, låter det som. Ledsen angående vad som hände din mor, Jungman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

What goes around comes around, låter det som. Ledsen angående vad som hände din mor, Jungman.

Har ni gjort upp en deal att såga tråden elr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Har ni gjort upp en deal att såga tråden elr?

Självfallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Och även om den är old så kan man väll ställa sig frågorna ändå?

Nej, det är slutdiskuterat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga tyvärr har barn inte den status de borde ha i alla länder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, shiet ibland känns det faktiskt som om det vore bara 10 personer max på denna sajt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

haha så du tror att youtube hinner plocka bort vad som helst från youtube? och även om den är fake så är den ju skadlig för psyket isf varför har dom inte tagit bort den då? alltså förstår inte alls.

skadlig hur då om jag får fråga? jag skiter la i den videon eller. påverkar mig inte på nåt sätt. det där är 999999999999 mil från mig och är totalt ointressant, hemskt men ointressant. shit happens.

ser jag det på ritkigt är det annorlunda men det där är ett videoklipp, kan lika gärna vara från en film. jag skadas inte av det

sen är youtube snabba med att ta bort klipp

och så står det ju den 18 oktober 2011. klart fejk


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag skiter la i den videon eller. påverkar mig inte på nåt sätt. det där är 999999999999 mil från mig och är totalt ointressant, hemskt men ointressant. shit happens.

Jag tror även att det är fake men är det seriöst din syn tragedier i andra länder? Jag menar även om det var äkta?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var det inte efter denna händelse som diskussionen om kinesers civilkurage kom upp i kina? tror det va så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

Jag tror även att det är fake men är det seriöst din syn tragedier i andra länder? Jag menar även om det var äkta?

asså nej klart det inte är men skit händer ju överallt. den här killen sitter ju och säger att man mår psykiskt dåligt över att se detta, är det jag inte håller med om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är det jag inte håller med om.

Så du mår inte dåligt alls att se videon?
Ja jag sitter och säger att det är hemskt att se, ifall du itne förstår det är du dum i huvudet eller bara ett fult troll.

O ärligt vad fan vet du vad jag känner? hur kan du inte hålla med ifall jag säger att jag mår dåligt av att se klippet?[confused][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara jag som trodde att tråden handlade om ett barn som är pårökt? blev lite besviken[sad]


   
SvaraCitera