Aviseringar
Rensa alla

Varningspoang


Ämnesstartare

alltsa denna nollan, ehm menar attan verkar gilla att kasta omkring sig varningspoang for saker man skrev pa skoj.

Hur manga poang kravs till lasning? Har fatt 2 varningar fordelat pa 8 poang[mad]


   
Citera
Ämnesstartare

tror du måste ha typ 10 varningar för att bli låst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror du måste ha typ 10 varningar för att bli låst

varningspoang menar du val?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

varningspoang menar du val?

vet inte om det är poängen eller varningarna som räknas. kanske är poängen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja dom är lite gay ibland, men vi gillar dom ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skyll dig själv när du bryter mot reglerna [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Skyll dig själv när du bryter mot reglerna

hur manga poang ar det da?

Dessutom sa skojade jag nar jag skrev att jag skulle vilja sla in pannbenet pa en snubbe men denna nollan verkar inte kunna skilja pa skoj och verklighet.

aja skulle jag bli last sa far jag be mina wingmen skriva fixa en lista med underskrifter sa att jag bli immun mot lasning[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Dessutom sa skojade jag nar jag skrev att jag skulle vilja sla in pannbenet pa en snubbe men denna nollan verkar inte kunna skilja pa skoj och verklighet.

hur kan man veta en sådan sak på internet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Dessutom sa skojade jag nar jag skrev att jag skulle vilja sla in pannbenet pa en snubbe men denna nollan verkar inte kunna skilja pa skoj och verklighet.

[rolleyes] Du är medveten att någon anmälde det du skrev och att det var åtta som tog hand om anmälan var bara en slump? Det är ingen idé att hysa agg mot honom för att du bryter reglerna och någon anmäler det.

noboundaries1:

aja skulle jag bli last sa far jag be mina wingmen skriva fixa en lista med underskrifter sa att jag bli immun mot lasning

Det kommer du inte att lyckas med [zzz].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

hur kan man veta en sådan sak på internet?

Anvanda enkel logik som alla (de flesta?) manniskor fods med[confused]

Nintendo:

Du är medveten att någon anmälde det du skrev och att det var åtta som tog hand om anmälan var bara en slump? Det är ingen idé att hysa agg mot honom för att du bryter reglerna och någon anmäler det.

Da gjorde han det bara for att satta dit mig... laser nollan hela traden sa skulle han forsta att det var pa skamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Anvanda enkel logik som alla (de flesta?) manniskor fods med

Att du lägger till en skämtsam smylie eller ett "haha" samt ett hjärta efteråt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Da gjorde han det bara for att satta dit mig... laser nollan hela traden sa skulle han forsta att det var pa skamt.

sounds like you got PWNT HEHEH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Da gjorde han det bara for att satta dit mig... laser nollan hela traden sa skulle han forsta att det var pa skamt.

Du bröt mot reglerna, ta konsekvenserna. Sluta whina och ta det som en man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du bröt mot reglerna, ta konsekvenserna. Sluta whina och ta det som en man.

du har fortfarande inte svarat pa min fraga angaende hur manga poang det kravs[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

har fortfarande inte svarat pa min fraga angaende hur manga poang det kravs

10p = 1 veckas låsning
15 = 1 månads låsning
20p = permanent bannad

jag har haft 19 varningpoäng o blivit låst i nya o gamla varningssystemet ett antal gånger, lite stolt ändå[crazy]


   
SvaraCitera