Aviseringar
Rensa alla

varsågod en mysig låt


Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, det är till hans gamle vän. Så klart Anders fattar man då! Tycker den är sjukt underbart fin och jag ville bara gråta när jag hörde den, blev helt åh-vet-inte-vart-jag-ska-ta-vägen-allt-jag-vill-är-här-och-nu.

Haha ja, jag började typ hoppa runt i min lägenhet och fnittra som en skolflicka när jag fick höra att han gjort en ny låt och att den gick att lyssna på :$ slutade med att jag lyssnade på den typ sju gånger i rad. Mitt hjärta stannar alltid lite när någon form av livstecken från hans soloskiva visar sig, och det här är ju typ det största livstecknet hittills.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Haha ja, jag började typ hoppa runt i min lägenhet och fnittra som en skolflicka när jag fick höra att han gjort en ny låt och att den gick att lyssna på :$ slutade med att jag lyssnade på den typ sju gånger i rad. Mitt hjärta stannar alltid lite när någon form av livstecken från hans soloskiva visar sig, och det här är ju typ det största livstecknet hittills.

Åh vad fint!! Älskar att flera får liknande reaktioner. Du skulle ha varit där och upplevt låten live, stämningen var så mysig och fin, värme, intimitet. VERKLIGEN KÄRLEK I HELA LOKALEN!!! [love]

Om ett album släpps så måste han ha en spelning till. Då måste du gå på den. Du kommer dö, eller bli levande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Åh vad fint!! Älskar att flera får liknande reaktioner. Du skulle ha varit där och upplevt låten live, stämningen var så mysig och fin, värme, intimitet. VERKLIGEN KÄRLEK I HELA LOKALEN!!!

Jaa! När jag såg Henkan så var det liksom ljust ute och det var utomhus vilket inte känns som rätt sett att se honom på. Men att se honom i mörker med folk som är lika BD-bögiga som jag och att han dessutom spelar en ny låt från ingenstans vore ju obeskrivligt.

Hjärtlös:

Om ett album släpps så måste han ha en spelning till. Då måste du gå på den. Du kommer dö, eller bli levande.

Han kommer ju ha fler spelningar, och det känns ju mer lockande att gå på dom nu när man vet att det kommer bli mer än 5 akustiska BD-covers heheuh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Jaa! När jag såg Henkan så var det liksom ljust ute och det var utomhus vilket inte känns som rätt sett att se honom på. Men att se honom i mörker med folk som är lika BD-bögiga som jag och att han dessutom spelar en ny låt från ingenstans vore ju obeskrivligt.

Det fick min vän att komma ut ur garderoben, inte bokstavligen men ja.. hon tyckte inte något särskilt om BD eller Henrik innan men efteråt var hon lika lyrisk som jag och vi hoppade fram på snöiga gator samtidigt som vi skrek Shoreline och When we were winning.

Chi Huang Ti:

Han kommer ju ha fler spelningar, och det känns ju mer lockande att gå på dom nu när man vet att det kommer bli mer än 5 akustiska BD-covers heheuh.

Mm!! Måste också gå på dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]

(› ˆ - ˆ )› ‹( ˆ - ˆ ‹)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera