Aviseringar
Rensa alla

Varsågod Patrick här får du en färdig El Classicotråd


Ämnesstartare

så slipper du snickra ihop en själv ännu en jävla gång.

patrick bateman:

Så vad tror ni? Själv vet jag ärligt talat inte men jag satsade en liten tjuga på Real pga hyfsat odds.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

dazed:

Så vad tror ni? Själv vet jag ärligt talat inte men jag satsade en liten tjuga på Real pga hyfsat odds.

haha men vadfan. skapade nyss en och såg inte detta. aja, ska vara snabbare nästa gång. gillar att göra mina egna [badgrin]

själv tror jag det blir tufft. mourinho har vart feg mot barca och real har inte direkt imponerat på camp nou på sistonde.

jag tippar dock 3-2 till madrid. dags att bryta sviten nångång


   
SvaraCitera

haha, vad gulligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

haha, vad gulligt

dazed är en gullig lirare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

bryta sviten

Fyfan vad härligt, först 2 skräpmål och sen ett klassmål så var dom klara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Fyfan vad härligt, först 2 skräpmål och sen ett klassmål så var dom klara.

haha min tippning asså. visst inte 3-2 men blev 2-1. är fan nöjd, fick lite cash med [bigsmile]

men segern är det viktigaste!! vilken lycka. mm jäkla klass asså, sista målet. denne Özil med fiskögonen är så mästerlig och Ronaldos löpning och avslut är så perfekt. nej det var magiskt. blev jävla tyst inne på Camp Nou efter det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

fick lite cash med [bigsmile]

Bra odds ju, 5 ggr pengarna tackar jag för. [smile]

patrick bateman:

men segern är det viktigaste!! vilken lycka. mm jäkla klass asså, sista målet. denne Özil med fiskögonen är så mästerlig och Ronaldos löpning och avslut är så perfekt. nej det var magiskt. blev jävla tyst inne på Camp Nou efter det

Tyckte visserligen att dom vita föll väl lätt ibland men over all är jag nöjd över segern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Bra odds ju, 5 ggr pengarna tackar jag för.

haha verkligen

dazed:

Tyckte visserligen att dom vita föll väl lätt ibland men over all är jag nöjd över segern.

haha jämfört med hur barcaspelarna brukar falla var det inget farligt. jag tyckte de föll lite väl mycket efter 2-1 men det är försåtligt. som drogba gjorde. barca får smaka på sin egen medicin

Ronaldos målgest var förövrigt det mäktigaste jag sett på länge igår. Sanchez gör 1-1 och de 98 000 katalanerna skanderade hur ronaldos morsa är en hora. 3 min senare avgör ronaldo och firar med sitt "calma, calma" fan vad gåshud jag fick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha verkligen

Trodde i ärlighetens namn inte så mycket på Real då jag satsade men tyckte väl att chansen var något större än 20& iaf.

patrick bateman:

Ronaldos målgest var förövrigt det mäktigaste jag sett på länge igår. Sanchez gör 1-1 och de 98 000 katalanerna skanderade hur ronaldos morsa är en hora. 3 min senare avgör ronaldo och firar med sitt "calma, calma" fan vad gåshud jag fick

Ja jävlar, han precis börja formulera tanken "jaha det var det det" när svaret kom. Fint.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Trodde i ärlighetens namn inte så mycket på Real då jag satsade men tyckte väl att chansen var något större än 20& iaf.

trodde du inte på mitt Madrid!? [mad]

haha nej min hjärna sa väl också tufft men som alltid har hjärtat rätt.

dazed:

Ja jävlar, han precis börja formulera tanken "jaha det var det det" när svaret kom. Fint.

haha mm verkligen!

Blivande_japan:

"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ah

Fel tråd, men äh; såg du Milan-matchen idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Fel tråd, men äh; såg du Milan-matchen idag?

hehe lugnt

nein. missade den pga bio.

hur var matchen då? såg bara på livescore att ibra räddade 1 poäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur var matchen då? såg bara på livescore att ibra räddade 1 poäng

Hela Milan var sämst, helt jävla otroligt. Kan inte minnas att jag skrikt så mycket förut. Ändå var man mycket bättre än Bologna...

Andra halvlek ryckte man upp sig när älskade Cassano kom in, då tryckte man allt framåt, speciellt när Bonera fick rött. Och Zlatan sätter ett mål, egentligen gör han två, men idioten till linjedomare dömer annorlunda. Helvete.

Det borde ha blivit 3 poäng. Tråkigt när man blir bestulen på så viktiga poäng, just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det borde ha blivit 3 poäng. Tråkigt när man blir bestulen på så viktiga poäng, just nu.

haha mm vet den känslan

ja cassano är ju tillbaka, det är grymt. bårde rött kort och felaktigt bortdömt mål? usch, det svider. nej inte mycket som är värre än när domaren ska in och avgöra matcher

då är la ligan mer eller mindre över nu. tveksamt om juve tappar detta, tråkigt. får ta nya tag nästa säsong och göra några intressanta värvningar, känns som det behövs.


   
SvaraCitera