Aviseringar
Rensa alla

Vart borde Anarkandi flytta?


Ämnesstartare

Nintendo:

Jag bor nästan i Gbg [blush]

LOL, sa fel, menade gävle. SOrry. [cute] men känner härliga människor där också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jepp, kan inte anpassa mig till normen för att vara lulebo, vilket betyder att jag aldrig riktigt blir accepterad här. Bara att jag är vegeterian, är bisexuell och queer, vem tolererar något sådant? 😮

...........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

...........

.....................................................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

motivera era val.

åh. jaja.

lund är en trevlig stad då man kan nå vilken plats som helst inom stadens gränser inom 30 min på cykel. det finns alltså inget behov för ens kollektivtrafik mer än under den korta period då det kan ligga is på cykelbanorna. just det: lund har cykelbanor. många. och i ett bra nät.

lund ligger i södra sverige och avnjuter därför vind under sommaren, vilket leder till att det inte blir lika kvavt som inlandet kan bli. under vinterhalvåret är det snö max en vecka, sen ligger temperaturen stadigt kring 0-strecket under dagstid.

den politiska rörelsen i lund är tämligen radikal om man jämför med resten av sverige. det har hållits flera stora aktioner i staden och ifall man även räknar in närliggande städer så är rörelsen bred med allt från primitivister till marxister. och allt däremellan. har finns även ett gu som behöver tas tag i.

lund ligger nära malmö och köpenhamn, men utan att behöva lida av deras storstadsproblem. det är även en ung stad där nästan 30 % av invånarna är studenter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

.....................................................

vfr

när man e desperat vill man gärna göra 1 stor förändring som är egentligen total onödig märker man senare


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Stockholm (Du röstade på detta alternativ)

blir billigare när du ska på um-träffar också[wink]

Anarkandi:

Nu tänker ni säkert att er stad är precis likadan, fast då har ni inte plågats med ett helt år utan några vänner att umgås med på fritiden, och ett föreningsliv som är helt dött (finns inga aktiva föreningar i Luleå längre, såvida inte man sportar, är musikalisk eller kristen.)

nu tycker jag inte att du ska klaga!
Du är uppväxt i en stad,
jag kommer från en inskränkt, värmländsk inavelsORT där det inte fanns mycket mer att göra än att supa skallen av sig.
att folk är allmänt dumma i huvudet förbättrar inte situationen.[no-no]

Dold text: nej men vafan, ärligt talat, tror det finns människor bara på den här sidan som har/har haft det betydligt värre än både dig och mig tillsammans![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

när man e desperat vill man gärna göra 1 stor förändring som är egentligen total onödig märker man senare

Japp, fast har man aldrig hört hemma i någonsin så blir det så. Jag har rest runt i sverige, jag vet var jag känner folk och var jag trivs, och det är inte i en sådan här stad. Jag blir sjuk av kylan, den torra luften, vilket innebär att jag har en hög frånvaro. Det handlar inte om att jag bara vill ha en förändring och att jag kommer ångra beslutet, jag har velat flytta i ett år nu, och snart är jag arton och kan realisera det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

LOL, sa fel, menade gävle. SOrry. [cute] men känner härliga människor där också.

Gävle är fint, FÖRUTOM DE JÄVLA BOCKARNA [mad]
Men Gävle eller Göteborg borde du satsa på [party]

Dold text: Finast med allt är såklart att Tobbish nästan bor i Gävle [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Japp, fast har man aldrig hört hemma i någonsin så blir det så. Jag har rest runt i sverige, jag vet var jag känner folk och var jag trivs, och det är inte i en sådan här stad. Jag blir sjuk av kylan, den torra luften, vilket innebär att jag har en hög frånvaro. Det handlar inte om att jag bara vill ha en förändring och att jag kommer ångra beslutet, jag har velat flytta i ett år nu, och snart är jag arton och kan realisera det.

okej isåfall är det godkänt. tycker du ska välja en stor stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag kommer från en inskränkt, värmländsk inavelsORT där det inte fanns mycket mer att göra än att supa skallen av sig.

Känner igen, min pappa är från en sådan och vi brukar åka dit ibland. Lider med dig, skulle inte vilja bo där heller. Jag är medveten om att det finns platser som är gravt mycket värre än Luleå. Men jag tycker ändå jag har rätt att klaga!

iosib:

åh. jaja.

Tror inte jag kommer flytta dit dock 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Gävle (Du röstade på detta alternativ)

Gävle eller STHLM 😛

Röstade Gävle enbart för att det är nära mig (a)
Fast folket får vi diskutera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Tror inte jag kommer flytta dit dock 😮

meh. lönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

meh. lönt.

Det känns så långt söderut, känner bara dig där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Det känns så långt söderut, känner bara dig där

det är en rätt lätt stad att hitta folk i. speciellt om du har ett miljöintresse och är bi. det är inne i lund just nu.

annars blev jag mest sur över att mitt så långa och fina inlägg inte fick den uppmärksamhet det förtjänade. [sad]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Lider med dig, skulle inte vilja bo där heller.

bor inte där längre så det är chill[cool]

dock bor mina föräldrar kvar så får stå ut hela somrarna...[n]


   
SvaraCitera