Aviseringar
Rensa alla

Vart går eran gräns från att det är kul tills det blir obehagligt med "skämt tafs"


Ämnesstartare

Nu har det varit några trådar (typ 2?) som handlar om "sexuella övergrepp" / tafs och då började jag fundera på när ni tycker att en kille eller tjej går över gränsen när de "skämt tafsar"?

Själv har jag erfarenhet ut av en kompis (som jag inte hänger med så mycket längtar just p.g.a detta) som gjorde det alldeles för ofta. Nu i efterhand är jag inte helt hundra på att han alltid skämtade men aja. Så min gräns går från "ja ja skit kul x)" till "för i helvete sluta mänska" när det blir mer än 1 gång (och inte är intresserad av personen då). Så ja vart går er gräns från att de bara är lite på kul tills man faktiskt tycker det är jobbigt / obehagligt? 


   
Citera
alien

Ärligt talat bekymrar det mig inte eller stör mig inte om en tjej tar mig på kuken eller i skrevet. Tar det mer som en komplimang för att hon (kanske) är intresserad. 

Själv tafsar jag aldrig en tjej jag inte känner väl och som inte är med på det varken på brösten eller på fittan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I samma anda som mottagaren ej längre finner det roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig tafsat på någon annan och inte blivit tafsad på själv tillräckligt frekvent för att veta exakt, de gånger det har hänt har jag inte direkt brytt mig, men skulle det hända konstant skulle jag nog bli irriterad. Har enbart blivit tafsad på av män för övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alien: Ärligt talat bekymrar det mig inte eller stör mig inte om en tjej tar mig på kuken eller i skrevet. Tar det mer som en komplimang för att hon (kanske) är intresserad.

men för helvete har du ingen självrespekt Galen herregud I'd punch a ho in the face om hon tafsat på mig sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: då började jag fundera på när ni tycker att en kille eller tjej går över gränsen när de "skämt tafsar"?

Tjejer tafsar på killar oxå....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Tjejer tafsar på killar oxå....

Haha, läs igen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Haha, läs igen...

Oj då Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första gångerna bryr jag mig inte så mycket men sedan kan det bli lite irriterande men kan ej göra nåt på saken för dom slutar aldrig (både tjejer och killar).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nää, men jag har aldrig brytt mig om det. Är en tjej i min klass som brukar daska till mitt arsle men jag daskar bara tillbaka så blir vi kvitt. No big deal! Nöjet blir ju på bådas sida Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när det hänt i krogsammanhang har jag inte direkt brytt mig.

tyckte det var jobbigt i hemtjänsten med tafsiga gamlingar, men de är ganska enkla att avfärda. något jag dock avskyr är folk som typ lägger händerna om ens höfter på konserter och börjar småjucka mot ens rumpa?


   
SvaraCitera

finns inget "skojtaffs" direkt i min värld. el iofs har en kompis jag ej träffat på länge som kunde nypa en i häcken, då kändes d ok, men skulle aldrig acceptera d beteendet från 1 karl jag var vän med.


   
SvaraCitera

Ingen aning faktiskt Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Nää, men jag har aldrig brytt mig om det. Är en tjej i min klass som brukar daska till mitt arsle men jag daskar bara tillbaka så blir vi kvitt. No big deal! Nöjet blir ju på bådas sida Blink

#vanligdagiAdamsliv ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

#vanligdagiAdamsliv ;D

Japp, snart har de daskat så mycket att skinkorna är helt platta Ledsen


   
SvaraCitera