Aviseringar
Rensa alla

Vart kan jag få tag i trollerisaker?


Ämnesstartare

jag tittade nyss på Made och såg att en geek fick jätte mycket självfötroende genom att han lärde sig trolla. han trollade framför tjejer och fick på så sätt ökat självförtroende.

jag tror på detta. om man tänker igenom situationen så förstår man vilken position man sätter sig själv i genom att kunna trolla för andra. man blir den som "vet" o därmed får ökad självförtroende.

jag ska inte ragga genom mina trolltrixx utan bara testa denna grej på mig själv. se om jag reagerar likadant. men vart fan kan jag få tag i trollgrejer?

bor i sthlm. var inne på buttricks hemsida men hittade inget. och har googlat men det känns hopplöst.

vart kan jag hitta en butik som säljer trolleriartiklar? hjälp mig


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Borde väl finnas i vilken skämtaffär som helst, om inte annat kan man säkert få tag på något begagnat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Borde väl finnas i vilken skämtaffär som helst, om inte annat kan man säkert få tag på något begagnat.

nu får du det att låta som om det finns många skämtaffärer. det gör det ju inte :p, vad jag vet. känner bara till buttricks o har som sagt tittat in hemsidan där dom inte säljer något sådant verkar det som.

------

kan btw tillägga att han på Made kunde helt plötsligt föra sig bland kvinnor också. jag tror att han alltid har kunnat det med alltid känt sig emotionellt underlägsen vilket har hindrat honom att kunna tänka i fördelaktiga tankebanor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

nu får du det att låta som om det finns många skämtaffärer. det gör det ju inte :p, vad jag vet. känner bara till buttricks o har som sagt tittat in hemsidan där dom inte säljer något sådant verkar det som.

Finns fler skämtaffärer än Buttricks, åtminstone där jag bor. Leksaksaffärer borde väl också ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vart kan jag hitta en butik som säljer trolleriartiklar? hjälp mig

Du är så söt retstickan.
Du kan få min trollerilåda som jag fick i julklapp när jag typ va 7, och sen kan vi fråga Harry Potter [smile]
Puss på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

text

[blush][blush]

hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera