Aviseringar
Rensa alla

Vart kan jag hitta bisexuella eller lesbiska tjejer?


Ämnesstartare

Jag har insett att jag är bisexuell nu, jag har gått och tänkt och tänkt och undrat och tänkt igen och jag bara vet att jag är bisexuell, jag attraheras av både tjejer och killar, 100% säker. Jag gillar det, jag är stolt över min läggning och tycker det är väldigt spännande, problemet är bara att jag vill hitta en tjej som är bisexuell eller lesbisk som jag kan börja skriva med, vill liksom få kontakt med en tjej PÅ DET SÄTTET och det kan ju vara väldigt svårt när man inte har en aning om vilka som är det eller inte. Jag undrar hur jag ska göra? Jag har försökt med dejtingsidor men där såg man ju bara desperata 40 åringar sitta och skriva. 


   
Citera
fancy

Tycker också det är svårt att se överlag vem som är gay/bi. Men det är många fler än vad man tror! Jag har fått vibbar tidigare men det är sällan. 
Jag är också bisexuell, fast jag är i förhållande för tillfället 🙁 och är inte 15 heller..


   
SvaraCitera
fancy

Jag lägger gärna till dig på kik om du vill 🙂


   
SvaraCitera

Är nästan omöjligt... tyvärr. Småpratar gärna på kik även om jag är 18 🙂


   
SvaraCitera

I Shakebao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fancy:
Jag lägger gärna till dig på kik om du vill 🙂 Vad heter du då? 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fancy:
Jag lägger gärna till dig på kik om du vill 🙂

Ja gärna, vad heter du? 🙂


   
SvaraCitera

Här finns en! 🙂 Hannajanssoon är min kik om du känner för att snacka lite!


   
SvaraCitera

vill oxo va tjej Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
vill oxo va tjej LedsenMotivera:-)


   
SvaraCitera

google


   
SvaraCitera

Hej  kik mig kik namn Jenniiess  jag är 15 år och har också insett att jag är Bisexuell har inte kommit ut med det än men kik så kan vi prata Glad @linneaisabelle


   
SvaraCitera

Bi-arna är nog de lyckligaste, vill också


   
SvaraCitera

gillar inte kik läääängre 


   
SvaraCitera

Här har du en till 🙂 skriv till mig på kik om någon är sugen på att snacka filippa040299 
15 y/o


   
SvaraCitera