Aviseringar
Rensa alla

Vart kan man hitta en bra golvborste?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Jag behöver en bra golvborste! Jag tycker det är onödigt med en dammsugare för min tvåa. Ser inte direkt några stora fördelar. Dessutom så drar dammsugare el. Några tips på vart man kan hitta bra golvborste?

Notera att jag är runt 2 meter lång, så golvborste ska vara anpassad för detta.


   
Citera
Ämnesetiketter
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Golvborste känns allvarligt talat som en överlägsen teknologi.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

   
SvaraCitera

Vad fan är en golvborste ens?


   
SvaraCitera

min första tanke är biltema 😛


   
SvaraCitera

eller rusta eller jula


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Zerafina:
min första tanke är biltema 😛

Zerafina:
eller rusta eller jula

Nu tog du orden ur min mun, var det jag tänkte skriva. Galen


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Finns också i byggvaruhus.


   
SvaraCitera

CLAS OHLSSONS


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Petros Synthea: Jag tycker det är onödigt med en dammsugare för min tvåa. Ser inte direkt några stora fördelar. Dessutom så drar dammsugare el.

En bra dammsugare tar bort partiklar som en golvborste inte tar med.
Dammsugare drar inte mycket el, årsförbrukning med t.ex datorn eller tvn är mycket högre än dammsugaren. Galen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

måste vara jobbigt med fysiska handikapp som kräver specialredskap för enkla hushållssysslor.


   
SvaraCitera

öob kanske. dem har allt där. köpte min bröd kavel där.


   
SvaraCitera

en sopborste kommer aldrig att kunna hålla det ordentligt rent, skaffa en dammsugare (och en bra sådan med rejäl sugkraft, har kört på 200kr's-varianter i några år innan och det blev aldrig rent)


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

player one:
måste vara jobbigt med fysiska handikapp som kräver specialredskap för enkla hushållssysslor.

Skadeglädje där fick du till det. men med den logiken är extremt hög intelligens också ett handikapp, jag skulle iof kanske kunna hålla med dig på den punkten. Men vad gäller min längd så upplever jag det inte som ett fysiskt handikapp, och det är bara du som talar i termer av det, så jag skulle uppskatta om du slutade med det. 


   
SvaraCitera