Aviseringar
Rensa alla

Vart köpa nyckelringar med FC Barcelona logo i Stockholm?


Ämnesstartare

Tja!

Jo, det är så att jag tänkte köpa "en liten present" till lillebrorsan. Han har alltid gillat Barcelona sen han var liten, så det jag tänkte köpa är en nyckelring med Barcelonas logga.

Har du tittat på Barcelonas officiella hemsida tänker ni nu kanske? 😛 Jo det har jag. Den kostar 4 euro vilket blir runt 40 kr. Visst inga problem tänkte jag, men sen tillkommer frakten på 10 euro vilket blir runt 100 kronor till att betala, vilket gjorde att jag skippar att köpa den från deras hemsida.

Vet kanske någon av er vart man kan hitta en sån här i Stockhom (om de ens finns att köpa här):

Vore bussigt om någon kunde nämna ett par ställen 🙂 Tack på förhand 🙂


   
Citera

Någon av krimskrams-butikerna i gamla stan gissningsvis. Typ den där på västerlånggatan med t-tröjor och tygmärken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet fan inte hur man editerar sitt inlägg, men tänkte bara lägga till att jag ber om ursäkt ifall jag har placerat tråden i fel del av forumet, men isf kan en moderator flytta till rätt del av forumet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Någon av krimskrams-butikerna i gamla stan gissningsvis. Typ den där på västerlånggatan med t-tröjor och tygmärken.

Ok, tackar för tipset! Ska försöka hitta den affären och ta mig en titt! 🙂


   
SvaraCitera

smutsklubb


   
SvaraCitera

varför hejar man på barca? om man hejar bara för att få skrika lite så kan man väl för bövelen en underdog iaf, en sak om man bettar på dom då är det som att man har investerat i dom då är det okej (fast dom har oftast 1,07 i odds så det är värdelöst det också)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

smutsklubb

Smutsklubb för att...?

Om du inte har något tips ang det jag söker eller skriver ett vettigt inlägg så kan du lika gärna hålla dig borta från tråden.

dazed:

varför hejar man på barca? om man hejar bara för att få skrika lite så kan man väl för bövelen en underdog iaf, en sak om man bettar på dom då är det som att man har investerat i dom då är det okej (fast dom har oftast 1,07 i odds så det är värdelöst det också)

Varför man hejar på Barcelona? Jo, för att man gillar dem kanske? 🙂 Ang underdogs - det är ju inte så att Barcelona alltid har spelat så bra som de gör nu. För 4 år sen (tror jag att det var) kom de ju endast 3a i ligan och innan Ronaldinho kom var de heller inte så jävla bra.

Men vi kan ju skippa den diskussionen, jag söker tips ang nyckelring. Vet du möjligen vart man kan hitta dessa i Stockholm?


   
SvaraCitera

ZomZom:

Smutsklubb för att...?

de fuskar, mutar domare, har en knarkare som tränare, en Messi som gör mål med händer. de har sitt jävla qatar foundation. de spelar sin jävla handboll med 80-20 i bollinhav och hela världen tycker det är fantastiskt. de lurar bara folk liksom. det är en äcklig klubb med äckliga spelare som är hycklare.

ZomZom:

Barcelona alltid har spelat så bra som de gör nu. För 4 år sen (tror jag att det var) kom de ju endast 3a i ligan och innan Ronaldinho kom var de heller inte så jävla bra.

alla barcas fans är nya. de kom efter det att Ronaldinho kom till klubben och nu får de fler med Messi. finns knappt nån som hejade på barca innan dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De fuskar: Hur menar du då? Att de filmar? ALLA lag filmar. ALLA.

mutar domare: Hur fan ska du kunna veta det? Sitter du på bevis som INGEN annan har?

Handboll bla bla: Ifall så jävla många tycker att det är fantastiskt, så kanske det är det? Alla tycker inte likadant. Hur kan du påstå att de lurar folk?

Och att Barcelona inte hade en hel del fans innan Ronaldinho är ännu mer skitsnck. Hur kan du veta vilka och hur många som började gilla Barcelona efter det att Ronaldinho kom?

Och förresten, så är det med ALLA lag. ALLA lag som har köpt en stjärna har fått många fans på köpet. Jag finner inga fel i det, men självklart när det snackas om Barcelona så ska man klaga på allt.

Men nu tycker jag att vi skippar denna diskussion då tråden inte är gjord för det.

Och återigen vet du möjligen vart man kan hitta nyckelringar i Stockholm med Barcelonas logga? 🙂


   
SvaraCitera