Aviseringar
Rensa alla

Vart kom denna lycka ifrån??


Ämnesstartare

Ge mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Ge mig.

fattar inte varför gud inte skapade "transfer mood" jag menar de finns så många i världen med massa lycka glädje o tänk om de kunde ge smitta till andra som e nere vilken superidée kanske vi uppfinner det i framtiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jaså?? finns ju så¨många olika sorter för alla olika tuper där ute. min favvo "back in the days" när man va lite "omogen" lr kanske " fjortis" va att

Låter faskigt gott[blush]

dazed_and_confused:

Brylåda as the ungdomar säger och gott.

[sad] taskit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

[sad] taskit.

Brutal sanning liksom. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Låter faskigt gott[blush]

Ja det är gott 😛 De flesta som inte gillar kaffe tycker ju inte om den där ööö beska smaken eller hur man nu ska beskriva det, den försvinner och smakar chokladigt eller caramell vanilj whatever vad man nu väljer att ha för smaksättare i!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Brutal sanning liksom.

Trodde någon brydde sig[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annars rekommenderar jag att lägga i en sukett tror jag de heter i kaffet då blir det gott gott gott plus det är inte lika onyttigt som sockerbitar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Trodde någon brydde sig[cry]

Nej oväsentligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej nu ska jag diska sen handla o kanske göra nått av denna underbarliga dag Hej Då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja det är gott 😛 De flesta som inte gillar kaffe tycker ju inte om den där ööö beska smaken eller hur man nu ska beskriva det, den försvinner och smakar chokladigt eller caramell vanilj whatever vad man nu väljer att ha för smaksättare i!

Kanske ska smaka.[blush]

dazed_and_confused:

Nej oväsentligt

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D vitamin från solen, plus att det fina vädret kanske ökat din lust till att gå ut? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså... jag skyller(?) allt på solen [no-no][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

[cry]

true story


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh gött.

Själv är man rätt förvirrad över en sak och inte alls på något bra humör. blö, varför kan inte allt bara vara naaaajs?! §


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Åh gött.

Själv är man rätt förvirrad över en sak och inte alls på något bra humör. blö, varför kan inte allt bara vara naaaajs?! §

Förvirring löser man med att stänga av hjärnan! Testa det! Titta på skräckfilm.


   
SvaraCitera