Aviseringar
Rensa alla

Vart ligger det land där man .. ?


Ämnesstartare

HAHAHAHA .. asså .. nej .. vafan. Vilket tard låt![party]


   
Citera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

[tired]

Är så trött att jag garvade åt låten. Är det inte fantastiskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Är det inte fantastiskt?

känns fjortisaktig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

känns fjortisaktig [sad]

JA! Är det inte häftigt? Har alltid viljat bli en wannabe fjortizz girlzzz[blush][blush]COOLT HUH?


   
SvaraCitera

...får använda droger lagligt?

Dold text: fan va fint det blev, lite stolt [blush]

nl.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

...får använda droger lagligt?

HOLLAAAAAAND!


   
SvaraCitera

Lundi:

HOLLAAAAAAND!

hell yeah! [party] alternativt Nederländerna [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

hell yeah! [party] alternativt Nederländerna [y]

HEHEHE .. [blush]
Min bror vill dit och gå på rave. Undrar vad som kommer serveras dääär .. [blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Lundi:

HEHEHE .. [blush]
Min bror vill dit och gå på rave. Undrar vad som kommer serveras dääär .. [blush][blush][blush][blush][blush]

hahaha [bigsmile] jaaa man vet ju aldrig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

hahaha [bigsmile] jaaa man vet ju aldrig [rolleyes]

Haha det är däför min padre inte låter honom åka förrän han är 18 (;;;;;


   
SvaraCitera

Lundi:

Haha det är däför min padre inte låter honom åka förrän han är 18 (;;;;;

haha nej kan tänka mig de [rolleyes] men ofta det är så kul med droger [rolleyes] tycker alkohol funkar "lika bra" [party] dock är ju bakfylla inte kul [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

haha nej kan tänka mig de [rolleyes] men ofta det är så kul med droger [rolleyes] tycker alkohol funkar "lika bra" [party] dock är ju bakfylla inte kul [confused]

Alkohol är dock inte lika farligt som droger. ELLER vänta nu .. beror nog på hur mycket man dricker. [bigcheers]cheers


   
SvaraCitera

Lundi:

Alkohol är dock inte lika farligt som droger. ELLER vänta nu .. beror nog på hur mycket man dricker. [bigcheers]cheers

beror nog på mer saker [crazy] om man röker på några gånger bara så är det inte lika farligt som alkohol men börjar man med LSD å käka svamp så kan det hände läskiga saker [bigsmile][surprised]
men ja, alkohol är ju inte helt ofarligt det heller [crazy] men man ska då va en jävel på att dricka om man ska supa ihjäl sig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

LSD å käka svamp så kan det hände läskiga saker [bigsmile][surprised]
men ja, alkohol är ju inte helt ofarligt det heller [crazy] men man ska då va en jävel på att dricka om man ska supa ihjäl sig [bigsmile]

Jaså? Men man kan bli knäpp i bollen efter ett puffande. Beror ju helt på vilka gener man har [cool][cool][cool]. Coola människor tål mkt .. eller? [cool][cool][cool]

HAha men eller hur. Som alkisten som bor 10 min bort. Han är en jävel på det han! [blush]


   
SvaraCitera