Aviseringar
Rensa alla

Vart misshandlad? Ge tillbaka?


Ämnesstartare

Tjenare, berättar lite kort här:

Det började med att jag var ute på stan i lördags, och då ringe en kompis till mig och frågade om jag vela åka bil med dom. Såklart gjorde jag det, och i bilen ser jag att det sitter en tjej som är skyldig mig cigg. Och hons kille var självklart med. Så jag frågade henne, kan jag få tillbaka mina ciggar? Hons svar var ju som väntat: Har inga nu! Och sen var det inte nå mer det.

Men då efter nån minut, fick hennes kille totalt jävla spel. Och skrek, att jag hade hotat henne osv. Sen sa han ba: Ska vi göra upp ute på gatan? (Satt och skrek inne i bilen) Jag svarade ju självklart, Nej? Varför skulle vi? Har ju inte gjort något..

Sen var det inget mer med det, vi skjutsade hem Tjejen & Killen, och ena bakdörren går bara öppna, och självklart satt jag på den sidan så att jag var tvungen att kliva ut. Och när jag stog där utanför bilen så klev dom ut. Sen så fick han helt jävla spratt igen, och skrek.. Ska vi göra upp här eller? Jag ba: Vad ska vi ens göra upp?

Och helt plötsligt fick jag ett slag rakt på käften, vilket spräckte min läpp.. Men jag tänkte, jag chillar han är full säkert.. Men sen tog han tag i mig och sa, ska jag möblera om ditt fula ansikte? osv (ni förstår?). Då fick jag helt jävla spratt och slog till dumfan så att han börja spotta blod också..

Sen kom alla och särade på oss. Kan ju säga att killen är född 91, och jag är född 96. Så ja? Har hört runt lite på gatan och frågat vad de är för pajjas, alla säger att han leker storhets och att nån borde sätta han på plats, och jag tycker att jag har en riktigt jävla bra anledning att fixa han?

För jag menar jag hade absolut inte gjort något, så jag och min kompis ska fara dit på lördag kväll och vänta utanför hans lägenhet på att han ska komma hem i fyllan (vilket är mest troligt). Och sedan fixa han, ja ni vet vad jag menar? Ge han en rejäl läxa så han fattar att man inte ska slå folk utan anledning.

Peace out!


   
Citera

det verkar mest retarderat.


   
SvaraCitera
höna

Higher_1337:

hons

cute[blush][blush]


   
SvaraCitera

aa göre det våld är den bästa lösningen på allt.
[tired]


   
SvaraCitera

Higher_1337:

född 91, och jag är född 96.

Naw.


   
SvaraCitera

Asså kärlek börjar alltid med bråk. Watch out!


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Ge han en rejäl läxa så han fattar att man inte ska slå folk utan anledning.

anmäl honom istället vafan


   
SvaraCitera

skärp dig, skitunge


   
SvaraCitera

Du slog tillbaka en gång det räcker...


   
SvaraCitera

Låter som en bra ide kör på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste få tacka av all positiv respons! Funderar en aning på att köra han i skithålet? Vad sägs!? (filmbevis kommer)


   
SvaraCitera

det låter inte så bra kanske


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Måste få tacka av all positiv respons! Funderar en aning på att köra han i skithålet? Vad sägs!? (filmbevis kommer)

isola:

använd kondom


   
SvaraCitera

SLCD:

bild

Är man olympisk styrkelyftare så är man handikappad antingen mentalt eller fysiskt. Styrkelyft är inte en gren i vanliga OS.


   
SvaraCitera