Aviseringar
Rensa alla

Vart misshandlad? Ge tillbaka?


Higher_1337:

Måste få tacka av all positiv respons! Funderar en aning på att köra han i skithålet? Vad sägs!? (filmbevis kommer)

[love]


   
SvaraCitera
time
 time

Du hör väl själv att det där inte är en snubbe som är värd att slösa energi på. Sen har jag också för mig att lagstiftningen skulle straffa dig värre då han visserligen slog dig oprovocerat men det anses vara mildare än att åka till hans hem och misshandla honom med uppsåt.


   
SvaraCitera

nej, vad sorgligt. gör det inte.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

dvärgkastarn:

Är man olympisk styrkelyftare så är man handikappad antingen mentalt eller fysiskt. Styrkelyft är inte en gren i vanliga OS.

Jag vet, inte jag som snickrat ihop bilden. Fast powerlifting borde fan vara en gren, har mer där att göra än mycket annat.


   
SvaraCitera

Du bör hämnas på honom.

Ta reda på var han bor, var hans kompisar bor osv. När du vet att han är ensam har du din chans. Ta på dig en barclava eller liknande, mörka kläder, gympa dojor, och slå honom bakifrån, över ryggen inte huvudet, med ett basebollträ. Sedan kan du slå ett par slag mot hans ben och knän.

Det är inget fel att göra så. Kallas för försvar... man måste försvara sig själv och världen mot onda människor.


   
SvaraCitera

Patrick:

Du bör hämnas på honom.Ta reda på var han bor, var hans kompisar bor osv. När du vet att han är ensam har du din chans. Ta på dig en barclava eller liknande, mörka kläder, gympa dojor, och slå honom bakifrån, över ryggen inte huvudet, med ett basebollträ. Sedan kan du slå ett par slag mot hans ben och knän.Det är inget fel att göra så. Kallas för försvar... man måste försvara sig själv och världen mot onda människor.

Medhåll.

Eller nä, förresten. Skär halspulsådern av fanskap't när du klubbat ner honom.

Sen hans namn, hans efter, på brevlådan.
Alla med samma efternamn, alla ska död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imorgon gäller det, kommer göra något riktigt dåligt.


   
SvaraCitera

Gör exakt vad du vill, människor som oprovocerat tar till våld förtjänar att dö imo. [party]


   
SvaraCitera

Higher_1337:

dåligt.


   
SvaraCitera

Såklart att du bör hämnas. Det verkade inte vara första gången han betett sig som ett svin heller, så han borde ha vetskap ifall om sitt beteende ifall det rörde sig om alkoholbekymmer. Ser inga problem vid sådana tillfällen faktiskt.


   
SvaraCitera

Tycker du först och främst bör lära dig svenska innan du funderar på att hämnas.


   
SvaraCitera

Men kan ni ta huvudena ur arslena allihopa, tack.
Sluta råda en jävla liten förvirrad dum unge som verkar tro att han lever i en gangsterfilm till korkade grejer.

Till ts: du ska anmäla, men du slog tillbaka så du kan säkert vänta dig en motanmälan.


   
SvaraCitera

Ge tillbaka genom att polisanmäla samma dag som man blir misshandlad.
Vet du vem personen är kan du nästan räkna med att polisen kommer att knacka på hos hen under natten. Inte så kul att stå där, bara hej polisen


   
SvaraCitera

isola:

Men kan ni ta huvudena ur arslena allihopa, tack.Sluta råda en jävla liten förvirrad dum unge som verkar tro att han lever i en gangsterfilm till korkade grejer.

Precis.....det är ingen film, det är verkligheten och i verkligheten slår man eller blir slagen. Om England, USA och Ryssland resonerade som du under kriget hade vi levt under nazisternas styre.... men jag antar att du föredrar sånt.


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Ge han en rejäl läxa så han fattar att man inte ska slå folk utan anledning.

Hur kommer du hindra honom från att hämnas ännu mer på dig, eller polisanmäla dig så att allting fuckas upp för dig?


   
SvaraCitera