Aviseringar
Rensa alla

Vart på stan en fredagskväll. Detta tänker jag just nu.


Ämnesstartare

Ja som sagt jag har varit ute nu på stan och klubbat jag är 19 år male.

Så att ni förstår: Jag har precis gjort slut med en underbar tjej som nästan varat i 11 månader.

Varför?;- Jag litar inte på henne, för att hon har ljugit förut och nu tror jag att hon ljuger om allting som kommer ut ur hennes mun.

för 2 dagar sedan gjorde jag slut eftersom det har verkligen kört i botten nu. Hon verkar helt borta nu och verkar vilja gå vidare. Förut var det som att hon grät och grät eftersom hon ville ha kvar mig.

Iaf, min det jag vill ha sagt är följande:

Jag har klubbat med några kompisar, och idag var det verkligen full ös... Vi var på en latino klubb där man dansa reagetton osv... Jag som full när jag var där... jag såg fantastiska tjejer som rörde på deras "vackra" "underbara" rumpor i sexrörelser... jag fann det upphetsande.

Iaf, jag mår jättedåligt eftersom jag verkligen insett att monogami verkligen inte funkar på något sätt.

Det enda möjliga är att man tillåter partnern tända på en tjej/kille och låter han/hon ha sex med denna, eftersom annars är man inte i ett frisläppt förhållande.

Anser jag eftersom man kan finna det upphetsande och du kan bli kåt genom att se andra osv... och vilja ha sex, men man håller sig ifrån bara eftersom man har kille/tjej.

Jag vet inte vad jag ska säga... jag är packad just nu

Men fuck the world, livet är fan inget mer än sex sen dör man.

Allt handlar om sex, och ens hjärna är så jävla hjärndöd när man blir kåt eller liknande.

Och när jag funderar på alla tjejer som är på fester och kåtar upp andra killar... Jag tänker ofta på hur kunde tjejer bli så förtryckta för i tiden?

Jag tror verkligen att jag förstår. Tjejer är de enda existerande materiella ting som kan komma in i ens hjärta... Och sedan förstöra hjärtat.

Jag förstår att ni tjejer blir kränkta och varför ni blir kallade horor.

Eftersom det är vad er hjärna gör er hela tiden även om ni inte tänker på det.

Luder och horeri varje sekund som ni rör er... vill trycka upp er mot en snygg kille hela tiden med era könsorgan.

Att ni tjejer ens funderar på varför ni blev förtryckta förr i tiden, Män: Tjejer är den farligaste leksaken av dom alla.

Min uppgift i livet är: Ta era oskulder, och knulla er som om ni vore skit.. komma in i livet och hjärtat på er och sedan dumpa er.

Hoppas jag penetrerar mångas hjärtan och krossar många av dem.

Ja jag drar alla över en kam, eftersom jag kommer iallafall inte krossas om jag inte litar på ingen. Bara att lita på en kommer krossa mig.

SNIPPSNAPPSLUT SÅ VAR DENNA SAGA SLUT.


   
Citera

Omedveten13:

vill trycka upp er mot en snygg kille hela tiden med era könsorgan.

vill detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vill detta

ofc.


   
SvaraCitera

Om nu alla tjejer på krogen är så. Varför knullar du inte just nu? Dålig kväll eller? [bigsmile]

Jag kanske lyckas bättre? Ska ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statslös:

Om nu alla tjejer på krogen är så. Varför knullar du inte just nu? Dålig kväll eller? [bigsmile]

Jag kanske lyckas bättre? Ska ut!

Eftersom jag behövde hjälpa en vän hem + att jag slipper ha sex med någon aidshoe.


   
SvaraCitera

Omedveten13:

Men fuck the world, livet är fan inget mer än sex sen dör man.

lol nej
Livet är mer smärta än sex mannen, get real
Det är inte emobullshit, tänk själv
Hur många gånger är du sjuk i ditt liv, får huvudvärk eller annan slags smärta?
Hur många gånger känns det som du inte vill gå till jobbet eller till skolan för det är plågsamt?
Jävligt många fler än du har sex kan jag tro

Omedveten13:

Och när jag funderar på alla tjejer som är på fester och kåtar upp andra killar... Jag tänker ofta på hur kunde tjejer bli så förtryckta för i tiden?

Anledning till att de gör det nu?

I smell a troll, men är mer uttråkad så 🙂


   
SvaraCitera

Någon har haft en bra kväll hör jag! [bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Jävligt många fler än du har sex kan jag tro

det som värdesätts?

Pappbox:

Anledning till att de gör det nu?
May be so... eller så är det bara deras natur och förr i tiden försökte man stoppa dem från att gå till berserk.
I smell a troll, men är mer uttråkad så 🙂

;);)


   
SvaraCitera

xD


   
SvaraCitera

OJDÅ. Du är alltså inte bra i sängen.


   
SvaraCitera
Åtta

stereo total:

Du är alltså inte bra i sängen.

Omedveten13:

jag penetrerar mångas hjärtan

Jag tror att du har rätt. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

stereo total: Du är alltså inte bra i sängen.
Omedveten13: jag penetrerar mångas hjärtan
Jag tror att du har rätt. [chocked]

haha:P


   
SvaraCitera

gött å veta att det inte bara är jag som gör cp-trådar på fyllan iaf


   
SvaraCitera

Omedveten13:

Luder och horeri varje sekund som ni rör er

Gissar att den här snubben skulle gjort superkarriär bl.a inom den medeltida kristendomen om han vart född på typ 1300-talet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Gissar att den här snubben skulle gjort superkarriär bl.a inom den medeltida kristendomen om han vart född på typ 1300-talet.

haha;)


   
SvaraCitera