Aviseringar
Rensa alla

Vart ska du fira jul?


Ämnesstartare

För första gången på ett antal år så blir jag tvungen att fira jul i mörka, kalla och stressade Sverige. Känner mig lite nere för det, så tänkte trösta mig med att alla inte behöver göra det iaf. Så vart ska ni?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Ska fira jul hemma i ärkenorrland tillsammans med min pappa, min hund och min syster. [smile]


   
SvaraCitera

hixaren:

Så vart ska ni?[smile]

firar inte direkt jul, även fast jag är kristen :S den enda gången jag riktigt gjort det var 5 år sen :p men blir väl som vanligt, tråka hemma med familjen o ha en helt vanlig dag, med kanske lite extra krydda på 😛


   
SvaraCitera

Under ett täcke.


   
SvaraCitera

I örebro hos mina snobbsläktingar [party]


   
SvaraCitera

Först hemma, sen med min mammas pojkväns stooora släkt.


   
SvaraCitera

det är min sista jul i mitt barndomshus så jag hoppas för all del att vi är hemma, så jag kan leka med min kompis sen, som jag gjort två senaste jularna. måste bli så


   
SvaraCitera

Unexpected:

snobbsläktingar

trodde det stod snabbsläktingar först så tänkte fråga vad det var för ngt XD


   
SvaraCitera

Farmor [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Ska fira jul hemma i ärkenorrland tillsammans med min pappa, min hund och min syster.

Ni får ju i alla fall snö, så det blir lite halvmysigt?
Här är bara kallt, regnigt, slaskigt, mörkt och äckligt![cry]

DPope:

firar inte direkt jul, även fast jag är kristen :S den enda gången jag riktigt gjort det var 5 år sen :p men blir väl som vanligt, tråka hemma med familjen o ha en helt vanlig dag, med kanske lite extra krydda på 😛

Ofan, vad kan denna krydda tänkas bestå av?:) Ni har inga klappar, pynt och granar och så? I så fall slipper ni ju iaf stressen:D

emery:

Under ett täcke.

Fan vad najs! Det hade jag med velat göra! Ska du vara där tillsammans med någon?


   
SvaraCitera

hixaren:

Ni får ju i alla fall snö, så det blir lite halvmysigt?

Eftersom jag är uppväxt här har väl snö förlorat sin charm. [zzz]


   
SvaraCitera

hixaren:

Ofan, vad kan denna krydda tänkas bestå av?:)

asås tänkte lite godare mat XD som vi inte brukar käka så ofta 😛 inte ngn speciell krydda 😛

hixaren:

Ni har inga klappar

jo mamma fixar det :p haha.. jag har inte direkt råd [blush]

hixaren:

pynt och granar och så?

tror vi sket i det förra julen men annars brukar vi ha det 😛 men vi har en kattlåda o grejs där granen brukar stå så det kanske är förkaringen 😛


   
SvaraCitera

hixaren:

Ska du vara där tillsammans med någon?

Nä, än så länge är det bara jag. :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

I örebro hos mina snobbsläktingar

De massa pengar så du får fina presenter?[cool][bigsmile]

lilasmet:

det är min sista jul i mitt barndomshus så jag hoppas för all del att vi är hemma, så jag kan leka med min kompis sen, som jag gjort två senaste jularna. måste bli så

Soft, vad leker ni?


   
SvaraCitera

hixaren:

Soft, vad leker ni?

Vi brukar mest ligga och mysa, första året var han min pojkvän nu är han en av mina bättre vänner så.. ja jag vill gärna ha honom här på julafton[blush]


   
SvaraCitera