Aviseringar
Rensa alla

Vart ska du fira jul?


Ämnesstartare

Capture:

Eftersom jag är uppväxt här har väl snö förlorat sin charm.

Jo, det är klart blir väl så, här har det inte varit någon snö på julen sen 2001 så är inte särskilt hoppfull om att det blir något mer än regn i år heller:P Har ni snö nu?

DPope:

asås tänkte lite godare mat XD som vi inte brukar käka så ofta 😛 inte ngn speciell krydda 😛

Mat är gott så länge man slipper och vara med att laga den:P

DPope:

jo mamma fixar det :p haha.. jag har inte direkt råd

Hehe, kk min falmilj skulle nog bli tjuriga om jag inte köpte något åt dem. Kanske inte så att de skulle säga något, men tror ändå att jag skulle bli varse åtminstone tror jag min syster skulle lacka. Asjobbigt att leta presenter:(

DPope:

tror vi sket i det förra julen men annars brukar vi ha det 😛 men vi har en kattlåda o grejs där granen brukar stå så det kanske är förkaringen 😛

Okej, men det är ju skönt ju:D Finns inget mer stressande än granar och tomtar vart man än går.

emery:

Nä, än så länge är det bara jag. :O

Jag kan göra dig sällskap[cute]


   
SvaraCitera

hixaren:

Jag kan göra dig sällskap[cute]

Okej.[smile]


   
SvaraCitera

hixaren:

Har ni snö nu?

Nej, inte just nu. Den regnade bort för någon dag sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Vi brukar mest ligga och mysa, första året var han min pojkvän nu är han en av mina bättre vänner så.. ja jag vill gärna ha honom här på julafton

Okej, kommer inte det kännas lite konstigt?[crazy] Eller är ni fortfarande "lite mer än vänner"?


   
SvaraCitera

hixaren:

Mat är gott så länge man slipper och vara med att laga den:P

haha jag borde lära mig laga mer mat än jag kan nu innan jag flyttar hemifrån 😛

hixaren:

Asjobbigt att leta presenter:(

haha ganska enkelt föra julen, skulle bara köpa till mitt ex 😀 men mamma blir nog inte sur att jag inte köper, hon fattar ju att jag inte kmr långt med 1050kr/mån 😛 hon får ju ngt när jag blir gammal o har råd 😉


   
SvaraCitera

JAG SKA TE NÖRRLAND. Morsans släkt[y]


   
SvaraCitera

Troligtvis så kommer jag att fira jul med min mamma och hennes sambos släkt. Det brukar vara minst jobbigt. Helst skulle jag dock inte vilja fira jul alls. [n]


   
SvaraCitera

hixaren:

Okej, kommer inte det kännas lite konstigt?[crazy] Eller är ni fortfarande "lite mer än vänner"?

Ne de känns inte konstigt. vi kommer nog alltid vara lite mer än vänner, fast vi båda har haft förhållande efter att de tog slut så.. men han kommer alltid vara speciell för mig.


   
SvaraCitera

Åker upp till Skellefteå som vanligt eftersom jag kommer därifrån osv.


   
SvaraCitera

som det ser ut nu kommer jag sitta ensam i min lägenhet på julafton [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Okej.

[bigsmile]Gött! Vart är täcket? Så jag hittar dit:)

Capture:

Nej, inte just nu. Den regnade bort för någon dag sen.

Okej, lite coolt ju:P Jag har fan inte sett snö på två år.

DPope:

haha jag borde lära mig laga mer mat än jag kan nu innan jag flyttar hemifrån 😛

Bättre att bo tillsammans med någon som kan laga mat åt dig, eller vinna på lotto så man kan anställa någon som gör det:D

DPope:

hon får ju ngt när jag blir gammal o har råd 😉

Hehe, sant.


   
SvaraCitera

Blir väl samma som varje år dvs hemma hos min farmor och farfar, fast med tanke på vad som hänt så kanske det blir annat.


   
SvaraCitera

hixaren:

Bättre att bo tillsammans med någon som kan laga mat åt dig, eller vinna på lotto så man kan anställa någon som gör det:D

hade man haft kvar sitt ex så hade det problemet varit löst XD


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Men åh, man ska ju vara hemma i Sverige [y] Mörkret och kylan ger ju den perfekta julstämningen! Jag har alltid (förutom nån gång som riktigt liten) firat julafton hemma med familjen ^^ Stora släkten träffar vi på juldagen men den 24 ska det bara vara familjen, hemma i vårt hus på landet. Älska julen [love]


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

fast med tanke på vad som hänt så kanske det blir annat.

vad har hänt? [sad]


   
SvaraCitera