Aviseringar
Rensa alla

vart träffar man en blondin?


Ganon:

Det sa jag inte. Jag sa att de ser likadana ut.

Fast det handlar ju om vad man är van vid. Jag kunde inte skilja på många sydöst-asiatiska nationaliteter förut, men nu kan jag det för att har träffat fler folk med ursprung från den regionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen som har något bra svar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En del européer och ättlingar är blonda, så leta kring deras boplatser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

En del européer och ättlingar är blonda, så leta kring deras boplatser

Fast vart får man tag på dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ute på åkrarna

eller i köket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Fast vart får man tag på dom?

Sätt upp såna där lappar på anslagstavlor med "blondin som ser ut som vadhonnuhette sökes" och små lappar med ditt nummer, sen är det bara att hoppas på det bästa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Sätt upp såna där lappar på anslagstavlor med "blondin som ser ut som vadhonnuhette sökes" och små lappar med ditt nummer, sen är det bara att hoppas på det bästa

Jag måste kunna bjuda på mig själv ifall någon blond som liknar henne vill ringa mig.


   
SvaraCitera

Anura:

Jag måste kunna bjuda på mig själv ifall någon blond som liknar henne vill ringa mig.

Varför skulle hon göra det? För att du satte upp en lapp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i [love] this thread


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Varför skulle hon göra det? För att du satte upp en lapp?

Jag måste väl på något sätt träffa henne. Vi måste ju ha kontakt och då måste vi kunna prata.


   
SvaraCitera

I mina äggstockar har du goda chanser. Annars vet jag inte säkert.


   
SvaraCitera

Anura:

Jag måste väl på något sätt träffa henne. Vi måste ju ha kontakt och då måste vi kunna prata.

Fast du har ju ingen plan för hur du ska göra. Hur tror du tjejen tänker när det visar sig att du är intresserad av henne för att hon liknar nån annan random blondin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Fast du har ju ingen plan för hur du ska göra. Hur tror du tjejen tänker när det visar sig att du är intresserad av henne för att hon liknar nån annan random blondin?

Nej jag vet. Men jag vill gärna träffa någon blond person. Det är inte något man kommer direkt säga. Hon kommer väl vara smickrad på något vis [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

I mina äggstockar har du goda chanser. Annars vet jag inte säkert.

Va? [crazy]


   
SvaraCitera

Anura:

Men vart träffar man en blondin som Laura Vandervoort? Kanada?

Krogen? Nätet?

Anura:

Jag måste kunna bjuda på mig själv ifall någon blond som liknar henne vill ringa mig.

Gör det då. Fast ser ingen anledning till att någon skulle vilja träffa dig.


   
SvaraCitera