Aviseringar
Rensa alla

Vart träffar man tjejer?


Ämnesstartare

Vart träffar man tjejer som kan vara eventuella flickvänner eller annat? Jag vet att man kan göra det överallt. Men vart är de bästa? Internet, skola osv? Vart träffade ni eran pojkvän/flickvän? Vad tycker ni är bästa sociala möteplatsen?

Tack för svar! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Inte internet iaf!
skolan mäh..finns bättre

Gå med i organisationer..eller något ungdomsparti..eller ragga på butiks personal...eller på tåget..eller på tränings studio, soppkök. biblioteket, spelningar..finns ju mycket ställen där man kan få kontakt o ha något konkret att prata om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Inte internet iaf!

Inte internet säger du. Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här kan man hitta tjejerXD men annars så träffade jag en mysig kille på en festival;-) var en kulturfestival så man kunde snacka random människor och så:-) annars äre väl ungdomsställen och spelningar som gäller:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i ansiktet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fester och krogen om man är sådan. Genom vänner, på ica, ens veterinär, någon doktor på vårdcentralen, människan i kassan på konsum, den som kommer hem och lagar din läckande kran etc etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizza delivery babysitter girl next dor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blocket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinegar Tits:

Blocket

e du welcommen här nu lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

e du welcommen här nu lr

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdomar.se

Annars gör du fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför är du i sånt behov av flickvän prova ragga runt lite och bli en "slampa"[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte
skolan kanske eller annat ställe där människor som delar intresse samlas

oatsreuvaue:

Gå med i organisationer..eller något ungdomsparti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan träffa folk utomhus och man kan träffa dem inomhus. testa något av de ställena så ska det nog gå bra för dig.


   
SvaraCitera
time
 time

Min första pojkvän träffade jag via internet.
Pojkvän nummer två träffade jag också via internet även om vi hade många gemensamma bekanta och bodde typ två kilometer från varandra.
Pojkvän tre träffade jag genom gemensamma vänner på en fest och vi var vänner länge förrän det blev officiellt.
Pojkvän fyra gick i min pararellklass i gymnasiet i tre år men vi hooked up på krogen.

Sedam halvdejtade jag en väns äldre bror i ett par månader och det var också ett kroghaff från början.

Mina bästa tips: Internet och alkohol!


   
SvaraCitera