Aviseringar
Rensa alla

vart vill du helst vara, och göra, just nu? #2


Ämnesstartare

#1 sitta uppe i ett högt träd i staden forks, tillsammans med edward cullen.

#2 vara precis där du är nu, och alltså vara inne på um. och säkert är riktigt uttråkad, men rätta mig om jag har fel. [bigsmile]

#3 vara på en highfashion-modeshow i paris, där du även får tillgång till alla plagg, väskor osv. du får alltså plocka med dig hur mycket du vill, hem.

#4 sitta på världens längsta brygga med någon du tycker om. det är sommar, klockan är 04, det är varmt, och vattnet som du har benen i är sådär svalkande kallt. fåglarna kvittrar.

#5 du heter alice, du är i underlandet, du är tecknad och du är bästis med katten. ibland sitter du och röker på med din vän larven.

#6 du blir erbjuden en tidsmaskin. du får, för en dag, åka tillbaka i tiden och uppleva den dag i livet du saknar mest. du kan även ändra på det som ev. gick fel.

#7 du får åka en hiss som går upp, ända upp mot molnen. som är ätbara och smakar sockervadd. hissen är genomskinlig och stor med en skön soffa. du får själv välja hastighet, och du kan övernatta på molnen om du vill det. självklart får du ta med dig en vän.


   
Citera
Ämnesstartare

ohfckyou:

4

röstade fel! [cry] skulle varit denna.

så härligt, såg en bild som inspirerade mig till detta.


   
SvaraCitera

ohfckyou:

5 (Du röstade på detta alternativ)

Kattvän. Röka på. Yehaa.


   
SvaraCitera

3,4 och 7 frester väldigt! [sad]


   
SvaraCitera

ohfckyou:

1 (Du röstade på detta alternativ)

fast gillar jacob mer[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

fast gillar jacob mer[blush]

trodde inte någon skulle välja det alternativet. [blush]


   
SvaraCitera

Vill nog helst sitta högt upp i ett träd med en katt bredvid och äta potatismosmoln.


   
SvaraCitera

ohfckyou:

4 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Åtta

ohfckyou:

7 (Du röstade på detta alternativ)

Äta moln låter nice.


   
SvaraCitera

ohfckyou:

trodde inte någon skulle välja det alternativet. [blush]

måste erkänna att lite charmig är han, även om fjortisarna har förstört det[blush]


   
SvaraCitera

ohfckyou:

ohfckyou: 4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Äta moln låter nice.

ja! jag har alltid velat göra det.

Kakaoxo:

måste erkänna att lite charmig är han, även om fjortisarna har förstört det[blush]

nja, han är alldeles för mycket av en stalker, enligt mig. och alldeles för blek. [blush]


   
SvaraCitera

ohfckyou:

nja, han är alldeles för mycket av en stalker, enligt mig. och alldeles för blek. [blush]

gillar hans lugna attityd lite, jake är dock mer min typ [blush]


   
SvaraCitera

ohfckyou:

6 (Du röstade på detta alternativ)

Finns en jäkla massa fel att rätta till. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

1 (Du röstade på detta alternativ)

Vill kasta syra på honom så hans ansikte slutar glittra och alla fåntrattar slutar tjata om hur snygg den fule fan är. Men först hångla lite och sälja storyn till en tidning så jag blir rik [blush]

När jobbet är klart använder jag min nyvunna rikedom till ett boende på nr 4 och semestrar ibland på nr 5 [party]


   
SvaraCitera