Aviseringar
Rensa alla

vårta under foten


min fars husknep är att skrapa bort så mycket som möjligt av vårtjäveln och sen på med medlet. tror han sket i om det blödde eller ej


   
SvaraCitera

har inte haft vårtor sen jag var liten, men jag körde nog mycket med samma grej


   
SvaraCitera

klarafina: Försvann dina vårtor sen?

Jag testade många behandlingar med plåster och medel. Var även och frös dem på en hudvård ett par gånger men det hjälpte bara lite tog flera år innan alla försvann. Den äckligaste jag hade var på en stor på knät


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
min fars husknep är att skrapa bort så mycket som möjligt av vårtjäveln och sen på med medlet. tror han sket i om det blödde eller ej

gjorde nog felet att inte skrapa så mycke innan jag tog på medlet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Jag testade många behandlingar med plåster och medel. Var även och frös dem på en hudvård ett par gånger men det hjälpte bara lite tog flera år innan alla försvann. Den äckligaste jag hade var på en stor på knät

oj, sjukt jobbigt de verkade va.


   
SvaraCitera

Lider med dig... For till farbror doktorn när jag hade, dom kollade bara på händerna (som höll på att försvinna) men inte fötterna där jag hade en del som gjorde att jag fick ont. Så fick ingen hjälp

Har du testat vårt fri? Funkade inte på mig, men händer det inget skulle man tydligen göra ett hål i vårtan och sedan hä på medlet.


   
SvaraCitera

försökt frysa bort mina bröstvårtor som ni sa men det funkar enteeee


   
SvaraCitera

Hade en vårta en gång när jag var liten, min morfar tog tag i den och sa någon ramsa... Sedan försvann den efter en vecka, sjukt jävla creepy. Måste ha varit någonting han hade på den i smyg.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:
Hade en vårta en gång när jag var liten, min morfar tog tag i den och sa någon ramsa... Sedan försvann den efter en vecka, sjukt jävla creepy. Måste ha varit någonting han hade på den i smyg.

finsk shamanism är förmodligen kvällens läskigaste tanke.


   
SvaraCitera

player one: finsk shamanism är förmodligen kvällens läskigaste tanke.

Haha! Mycket glad


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Haha! Mycket glad

kosken, kniv och lågmälda ramsor under ritualer i skenet från oljelampan, djupt inne i finnskogen.


   
SvaraCitera

Asså rakhyvel låter så smärtsamt 🙁


   
SvaraCitera

atn1024_VårtFri-box_flask-1-.png

Finns på Apoteket, funkar gallant


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Asså rakhyvel låter så smärtsamt 🙁

Och läskigt 🙁 


   
SvaraCitera

Tjohej:

Och läskigt 🙁 

ja 🙁


   
SvaraCitera