Aviseringar
Rensa alla

Vårtråden


Ämnesstartare

Här taggar vi inför våren, världens bästa åRst.-id. Samla vårtecken och släng in dem här.

Just nu ser det rätt mörkt ut - Tellus lutning gynnar oss föga och det är nog bara ljusets långsamma återkomst som minner om det Eviga Godas förlovade land. Men en dag är vi där och till dess bör vi hålla ihop och älska varandra gränslöst.

Med välsignelse, Sccftftyuoism

Image


   
Citera
Ämnesstartare

det töar ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar applicera en kutan lösning på det drabbade området dagligen


   
SvaraCitera
Lounge

<3

fick första vårkänslor här omdagen när det var fem plus och solen sken osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Längtar efter att kunna ha typ jeansjacka och dricka peoples beer and smoking cigarettes i solen [sad]


   
SvaraCitera

Tänk när tempen ligger på 13-15 grader Celsius, och den där sjukt goda doften sprider sig ute, tacka fan för våren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MIn första tänkte skänkte jag till alla dessa avföringsområden (orsakat av mestadels hundrasen)som kommer yttra sig över landskapet. Det som göms i snö, kommer upp i tö.


   
SvaraCitera
höna

vill ha vår, tanto, promenader i solen och när första uteserveringarna öppnar å man kan sitta å dricka vin. när man kan använda fina kläder utan att frysa arslet av sig också.


   
SvaraCitera
time
 time

Såhär kände jag igår. Idag är det fullskalig snöstorm ute igen.


   
SvaraCitera

oj redan


   
SvaraCitera

Nä. Jag som njöt för fullt av vintern imorse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snön är tillräckligt mycket borta så nu ser man buskarna här utanför och snart kommer dom blomma mhm.
Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Snön är tillräckligt mycket borta så nu ser man buskarna här utanför och snart kommer dom blomma mhm.

åh vill gå in i bilden
gillar hur den känns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

åh vill gå in i bilden
gillar hur den känns

Åh!
Tack [blush] Vad glad jag blev nu.


   
SvaraCitera