Aviseringar
Rensa alla

vattenpipa


Ämnesstartare

Någon som vet hur man sätter igång den? [party]


   
Citera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Häll vatten på den.


   
SvaraCitera

... och pippa den sedan.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godkänd:

Någon som vet hur man sätter igång den? [party]

Häll lite vatten i skålen, så att det bara går över det lilla röret en aning, sedan lägger du tobaken (eller i mitt fall) någon nikotinfri frukt-gegga, sedan tar du en bit aluminiumfolie över tobaken/geggan, ser till att folien sitter fast och gör sedan några hål i det.
Därefter så tänder du på en lite brikett som du lägger ovanpå folien, vänta ett tag (blås gärna lite på briketten) sedan är det bara att röka!

(jag röker varken tobak eller droger, det är någon konstig frukt-gegga som inte smakar ett skit, men det luktar gott när man blåser ut det[party])

Warning: vattenpipa är inte bra att röka i något fall, jag rekommenderar att man inte röker alls eftersom vattenpipan inte har något filter (bortsett från vattnet) så nikotin eller droger i otroligt "farligare" att röka med vattenpipa!


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

Warning: vattenpipa är inte bra att röka i något fall, jag rekommenderar att man inte röker alls eftersom vattenpipan inte har något filter (bortsett från vattnet) så nikotin eller droger i otroligt "farligare" att röka med vattenpipa!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[love]

Som sagt, det är verkligen inte bra att röka vattenpipa, även skiten jag röker blir farlig när man röker det i en vattenpipa, och det har inga gifter i sig (no nikotin or shit!)
Experimentera INTE med den! folk ha lixom dött av att göra det![no-no]


   
SvaraCitera